לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 20 במרץ 2013

פרינס -Third Eye Girl - חדש !

Third Eye Girl

פרינס הוא אחד מאבות המזון שלי (יחד עם פול סיימון, דיוויד בואי, מוריסי, החיפושיות, הפיקסס וברוס ספריגסטין). כבר שני עשורים שפרינס יוצר אלבומים שפחות מעניינים אותי. הוא נשאר נגן מעולה, פרפורמר אדיר ויש לו איזה 7 אלבומי מופת גאונים. אבל מאז Diamonds and pearls שרכשתי בזמנו. הוא כבר לא עושה מוזיקה שמשנה לי במשהו. בשבוע האחרון הוא יצא עם כמה שירים חדשים לקראת אלבום חדש, וגם שמעתי שירים יפים בערב מחווה שעשו לכבודו. דברים יפים. אז החלטתי לרכז את הכל בפוסט אחד.

נתחיל מהשיר החדש שהכי עשה לי את זה. מזכיר קצת את התקופה של 1999 Screwdriver




קבלו אותו בקטע אימפרוביזציה שבו הוא מדגים וירטואוזיות. על-הדרך תפגשו את הנגניות שלו. מעניין איך נראה האודישן שלהן, וממה נובעת הנטייה שלו לנשים בלהקה שלו. סוג של העדפה מתקנת, אני מניח.
 

Plectrum Electrum - 3rd Eye Girl from Madison Dube on Vimeo.

בערב מחווה שנערך לכבודו ניגנו נערי המים הנפלאים את גשם סגול
The Waterboys - Purple Rain



אני לא מכיר את הנסיכות האלה, אבל הקטע הזה לא פחות טוב מהקודם. אולי אפילו יותר.
Let's Go Crazy/Darling Nikki - Princess


ועוד שני שירים מתוך האלבום החדש:
 
Prince - Breakfast Can Wait




קשה להגיד שאני מצפה בקוצר רוח לאלבום חדש. אבל מה שכן זה מאד חביב. ותודה לחברי איתן טובי שאוהב את פרינס אפילו יותר ממני

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !