לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 30 באוגוסט 2013

נבדק ונמצא פרימיום - ללא חוש מידה


מיליון מיילים

 פתיחה
תכלס לקחתי חופשה בלי לבקש מעצמי רשות. תכלס התגעגעתי לבלוג הזה. אני מקווה שגם אתם. היו לי כמה שבועות של עצלות מעורבת בתחושה של "בשביל מה ? .." גם היה לי איזה סוג של אבל אחרי מות של גבריאל בלחסן. לא יודע..הוא הכניס אותי לסוג של פרופורציות על החיים. בכל מקרה עידכונים שוטפים אני מפציץ בדף הפייסבוק, זה פשוט יותר פשוט. אבל כאן זה יותר יפה ויותר מהודר. וגם יש יותר יריעה להרחיב, אם נדרש. אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום מכל טוב

שירים וקליפים חדשים
TV On The Radio -   חדש !
איך ששמעתי את השיר הזה השבוע, הרגשתי ששום דבר אחר לא משנה. שזה הדבר האמיתי. כל מה שהיה חסר לי מהלהקה הזו היה מעט יותר רגש. לפעמים התחכום במקצבים מתוחכם ומתחכם מידי, אבל הקליפ הזה משלים את השיר כל-כך יפה. מתחיל עם הטפות מוסר בסגנון עדת הירוקים, ועובר לחיבוק עצים מחמם לב.
TV On The Radio - Million Mile 


ארקטיק מאנקיז - חדש !
ואולי חלפו עברו להם כל הימים של סקס-סמים-ורוקנרול. לפחות לפי הקליפ החדש של ארקטיק מאנקיז, שכולו אומר: אם שותים לא מנגנים, או לפחות לא עושים על זה קליפ. עדין עושים לי את זה הארקטיק מאנקיז

 Arctic Monkes - Why'd You Only Call Me When You're High?

Chelsea Light Moving - חדש !
צ'לסי לייט מובינג הוא הרכב חדש בהשתתפות של ת'ורסטון מור מסוניק יות'. אלבום הבכורה שלהם הוא האלבום המועדף עלי עכשיו בחדר הכושר. זה השיר הכי טוב, לדעתי. אני רץ/רוקד אותו על ההליכון במהירות משתנה. אחרי שלוש דקות זה נהיה דיסקו. נשמע לי כמו קאבר של משהו...איזה יופי של דבר

Chelsea Light Moving - Burroughs


Akron/Family - חדש !
רוק גאראג' פסיכדלי, כיאה לעונה.  שיר חדש וקליפ חדש
Akron/Family - Sand Talk

Peter James Taylor - חדש !
וזה כל-כך מתאים ברצף של השירים כאן, שהייתי חושב שאני גאון, אילולא מישהו אחר המליץ לי על השיר הזה, ואילולא כל זה קרה סתם ככה במקרה. מתוך האלבום  VILIFICATION , שטרם דגמתי. כל אלה ניגנו גיטרה בשיר הבא:
Matthew Bamford
Heather Britton
Mark Carver
Debbie Grant
Richard Hart
Tim Harner
Jonny Hill
Dominic Meehan
James Pye
James Stewart
Clint Trofa
Luke Webb
Peter James Taylor - Banded Lie
Camera Obscura - חדש !
קליפ חדש ללהקת הפופ-קאנטרי המועדפת עלי. מגלסקו, סקוטלנד. מתוך האלבום שלהם שיצא השנה ושאני מאד מחבב. תשברו בעדינות.

Camera Obscura - Break It To You Gently


קייט נאש  - חדש !
עוד אחת במחזור של לילי אלן, אדל ואיימי ווינהאוס, שקצת נשכחה וגם קצת נמאס. אבל אפילו אנשים שלא סבלו אותה קודם, מוכנים להישבע שהאלבום החדש שלה מעולה. הנה שיר גיטרות אחד שווה מתוכו:
Kate Nash - Sister

!!!- חדש !
יכול להיות שגירסת המקור יותר טובה, אבל אני מת על הגרפיקה הזו. בכל זאת קיץ, והצבע הטורקיז הזה עושה לי טוב בנשמה.




Dr. Dog - חדש !
פעם הייתי מתלהב הרבה יותר משירי פופ טובים כמו השיר הזה. מה גם שהייתי הקיץ בהרבה לונה פארקים עם העורך הראשי, ואני גם אוהב את המילים של השיר. בכל זאת, גם במצבי הכאוטי, אני נהנה מאד משיר חביב שכזה.

Dr. Dog - Broken Heart




גבריאל בלחסן

גבריאל בלחסן מת שבוע שעבר. דויד פרץ כתב עליו פוסט מצמרר בשם: החסד האמת והגבורה. אני צפיתי לראשונה בסרט עליו שנקרא "גם כשעיניי פקוחות" זה סרט שעשוי כל-כך טוב שאתה לא יודע מתי זה דוקומנטרי, מתי זה אומנות ומתי זה אישי. ממש כמו המוזיקה של בלחסן, שהפרטי והאומנות הופכים לאחד.. אחרי הסרט אהבתי אותו יותר.
הפוסט של דרור בורשטיין על האלבום של בלחסן "עתיד" גם כן פותח את הראש. הוא מדבר על ספר שטוען שלהרבה מוזיקאים מפורסמים היתה מאניה דיפרסיה, למשל בטהובן.
מבחינתי יש שני שירים שרק בשבילם הוא ממלא לי את הלב: בתוך הצינורות שלמטה ו-5 בבוקר עם המילים האלה.




 החיים שלי יותר מעניינים ממני
שלשום באמצע הלילה הסעתי את הבת שלי לשדה התעופה. חיפשתי בין כל עשרות הדיסקים שברכב, ולא מצאתי דבר לשמוע. עד שהגעתי לדיסק הצרוב שעליו סימון " * ? " - שאומר ששכחתי לכתוב מה זה - ושמתי להקשיב בנסיעה בכביש 6. חשבתי למצוא איזה רוק גיטרות מעורר, אבל גם זה היה בהחלט מתאים, ואף ביותר. Another Green World הוא האלבום השלישי של אינו, שהוא הקליט עם רוברט פריפ, פיל קולינס וג'ון קייל. אלבום שנחשב כאחד האלבומים שהביאו את האמביינט לעולם. להקשיב לו בנסיעה באמצע הלילה נשמע כמו טריפ


כשנפרדתי מהבת שלי בשדה התעופה, פגשתי את מיכה מהצבא,  אחרי שלא התראנו איזה 20 שנה. הוא טס לברלין לדג'יי. אמר לי שהוא זוכר לי את ברלין..של לו ריד. והקטע הוא שאני כבר כמה ימים מפנטז לסוע לפסטיבל הרוק בברלין שמתקיים שבוע הבא. כבר בדקתי כמה עולים כרטיסים והכל. זה בשבוע הבא למי שמתעניין.


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !