לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 3 באוגוסט 2013

הנבדק ונמצא פרימיום - החופש הוא פשע מושלם



פתיחה
יש המון מוזיקה חדשה ומעולה שיצאה השבוע. לא יודע למה אף אחד לא מספר לכם שום דבר...ובאמת, בלי צחוק לא מבין למה מה שמופיע בפוסט הזה כאן לא מופיע באף בלוג ישראלי. לא את הכל גיליתי לבד, חלק בעזרה שלי ידידיי בפייסבוק ועוד, אבל בכל זאת. כאלה דברים טובים..אתם חייבים לשמוע. לעזוב הכל ולהקשיב !

TV On The Radio - חדש !
הפוסט הזה מתחיל עם כמה להקות ותיקות, יחסית, שיצאו להם סינגלים חדשים. מה שאופייני ברוב המקרים שיש איזה ניסיון שלהן לעשות את זה קצת אחרת. לא בטוח שהסתגלתי ל- Mercy של TV On The Radio, אבל הקשבתי לו לפחות שש פעמים
 



The Polyphonic Spree - חדש !
מאד אהבתי אותם פעם, אבל באיזו נקודה הם הפכו לקלישאה רוחניקית. אבל עכשיו הם אומרים שאני בעצם לא מכיר אותם. ושהם יודעים לעשות את זה לגמריי אחרת.  זה יותר פופ כזה, גם שיר שהקשבתי לו רבות. מתוך אלבום שבדרך.

The Polyphonic Spree - You Don't Know Me



Washed Out - חדש !
Washed Out - Don't Give Up
אם יש מוזיקת קיץ מושלמת אז זו זו. צ'יל וייב שנשמע יותר מרענן מספרייט בכוסות של שמפנייה. וגם קליפ הצבעוני של טבע-חיות מרהיב



Cut Copy - חדש !
לפי מה שאני מבין זו עדין לא הגירסה הסופית של הטראק. כי קצת חסר לי הציטוטים המוזיקלים שהם יודעים לשלב כל-כך טוב במוזיקה שלהם (חוץ מהביסטי בוייז לקראת סוף השיר). זה נשמע כמו דיסקו קלאסי..קצת משעמם ולא מלהיב. לאוהדים בלבד:

Cut Copy - Let Me Show You


Glasvegas - חדש !
גלאס וגאס הלהקה האירית האהובה עלי הוציאה EP חדש. הנה הסינגל מתוכו.

Beady Eye - חדש !
באדי איי (אואזיס לשעבר פחות גאלגר אחד) עושים פופ פסיכדלי כמו שטיים אימפלה עושים, או כמו שאואזיס היו עושים.

Beady Eye - Shine A Light


 


החיים שלי יותר מעניינים ממני
היה לי שבוע הכי מטורף שיכל להיות השבוע. לא יודע מאיפה להתחיל, אולי מזה שבניתי ארונות של איקאה...בעצם זה משעמם. או מזה שניסיתי לתלות את הארונות של איקאה על הקיר ובטעות קדחתי צינור של מים..בעצם זה סתם מעצבן. או מזה שהייתי עם הבנים שלי בירושלים ושיחקנו ביחד משחק קלפים רוסי שנקרא דוראק והיה כל-כך כיף.  או מזה שהכלבה שלנו עומדת להמליט...וכל הבית דרוך והיא שולחת אותי לקנות לה עצמות בטעם תותים באמצע הלילה. הכל מאד מעניין, אבל מה שקשור גם למוזיקה הוא שרצתי השבוע פאקינג 6 ק"מ. אני יודע שבשבילכם זה לא הרבה, אבל בשבילי זה המון. ומה שעוזר לי לרוץ זה מוזיקה טובה, קניה ווסט למשל, וגם האלבום החדש של מאור כהן. נאור או מאור, לא חשוב איך קוראים לך, אני מת עליך ! השבוע הקשבתי לאלבום הזה, מה זה הקשבתי רצתי עליו ! היה לי חופש גדול. השפעות של סטילי דן, קצת אחרת, שלמה יידוב, צליל מכוון, אריק איינשטיין ושם טוב לוי. והמילים , לא פחות מהמוזיקה..המילים ! בגלגול הבא אני רוצה להיות מאור כהן.


 
עידכונים שוטפים הגיגים, שטויות והרבה מוזיקה טובה בפייסבוק
וגם אם הכלבה שלכם ממליטה, אל תשכחו ש:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !