לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 18 ביוני 2009

נבדק ונמצא פרימיום - גיטרות 2



"[על החיפושיות, 1962:] אנחנו לא אוהבים את הסאונד שלהם, ורוק עם גיטרה זה אאוט מזמן."
- דקה הקלטות




זה לא פופולרי להגיד דברים כאלה באינטרנט, בעיתון או בעבודה. אבל מה הבעיה עם הנאום של נתניהו, ראש הממשלה? הפלסטינאים רוצים לשחק אותה הכל או כלום, אז שיהיה להם בכיף. אנחנו מוכנים לתת חצי. לדעתי ברגע האמת אפילו יותר ממה שאומרים. הבעיה היא שוב במוזיקה. מה שביבי אמר אמרו כבר קודם, וגם מה שאובמה אמר, אמרו כבר קודם, רק המוזיקה שונה. גם לגביי מוסאווי אני לא בטוח שזה לא רק עניין של מנגינה.
השבוע היו המון דברים בטוויטר וגם פה. אתם חייבים להתחבר אליי בטוויטר. בכל יום תקבלו אלבומים פרימיום להאזנה בחינם, קליפים פרימיום חדשים, שירים ועוד תופינים. אני לא מציק ולא מעיק ולא מצ'טט, וזה הכל בשבילכם.

השבוע היה מכל טוב:
1. אלבום השבוע: המושלם של ג'ק פייאנטה להאזנה מלאה
2. שיר רוק טוב שנקרא מסירות למטרה אבודה
3. שיר של Love Language שנקרא לליטה - מזכיר לי ים
4. מי הוא סטיב אוסטין: אובמה, ביבי או מתנחל
5. הירגעות עם James Blackshaw שעושה מוזיקת קאנטרי בארוקית המכינה לים
6.Béatrice Martin הקנדית בשיר יפהפה ומעוללה !!!
7. ג'ורג' האריסון באלבום המיטב.

ברדיו פרימיום בטוויטר היה אלבום חדש של מובי להאזנה חינמית, סוניק יות' בוידאו חדש ועוד מלאן דברים טובים. אפשר למצוא קישורים גם בעמודת הצד של הבלוג, לעידכונים שוטפים של רדיו פרימיום בטוויטר.





קצת גיטרות לשם שינוי:
8. למעלה וידאו חדש ללהקת The Maccabees לאחד השירים היפים Can You Give It מהאלבום המצויין שלהם שיצא השנה.

9. Amazing Baby להקת החימום של MGMT בחול בשיר Headdress
Headdress



10. וידאו השבוע: ילדי הסקטבורד וה-BMX התבגרו השמינו והתקרחו . השאלה אם עדין יש להם את זה Dinosaur Jr. בוידאו לשיר Over It מוכיחים שכן. כיף של וידאו. יותר כיף לראות מלהקשיב.


11. אלבום חדש ל-The Eels. לא השקעתי בו יותר מידי האזנות. הקשבתי פעם אחת ולא נשביתי מיד אז זה בתור. בכל מקרה השיר הבא יפה


12. אלביס קוסטלו הוא עוד מוזיקאי ותיק, שמוציא אלבום השנה. למטה שיר אחד יפה ממנו בהופעה. אלביס קוסטלו הוא מסוג המוזיקאים שתמיד ידע לייצר שירים כאלה שצריך להבין את הראש שלהם בשביל להתאהב. בד"כ קצת יותר מידי אינטליגנטי ומחושב, מידי פעם ישיר ומכושף.


13. הזמנתי כרטיס משולב להופעות של M83 ושל WHY בבארבי, זה יוצא ממש משתלם ביחד. מי שהולך שיגיד, ואז ניפגש שם. בתי הבכורה ניגנה סולו כינור (זו כבר שנה חמישית) בקונצרט מיוחד. לבני אמצעי יש יומהולדת, הוא מנגן בפסנתר וכשהוא יהיה בן 10 הוא יתחיל ללמוד גיטרה. הוא רוצה כבר עכשיו, אבל זה יחכה.

שתהיה לכם פרימיום של שבת

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !