לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 ביוני 2009

נבדק ונמצא פרימיום - להרוג ברכות

"הצדק מתוק ומוזיקלי; אבל העוול גס וצורם."
- הנרי דייוויד ת'ורו

-"לחטוא זה אנושי, אך ההרגשה היא אלוהית".- מיי ווסט
-"יש רק חטא אחד, אחד בלבד. והחטא הזה הוא גניבה. כל חטא אחר הוא גירסה שונה של גניבה... כשאתה הורג בן אדם אתה גונב חיים, אתה גונב את זכותה של אישתו לבעל, גוזל מילדיו אב. כשאתה משקר, אתה גוזל את זכותו של אדם לאמת. כשאתה מרמה, אתה גונב ממנו את הזכות להגינות."- חאלד חוסייני
{ מתוך הספר "רודף העפיפונים" }
-"שר אחד רצה להרוג בתואנת שקר חכם אחד שהיה חולק עליו בשקר. כאשר הוצא להורג, ראה אשתו שהיתה בוכה. אמר לה: ולמה תבכי? אמרה לו: ולמה לא אבכה, והורגים אותך על לא חמס בכפך?! אמר לה: ואיך היית רוצה שיהרגוני, על חמס שיהיה בכפי?!"- רבי שלמה אבן גבירול
-"על מה שמותר לפושע 'לויתן' לוקה גנב 'סרדין'."- איבן אנדרייביץ' קרילוב
-"תן לי ששה משפטים שנכתבו על-ידי אדם חף מפשע, ואמצא ביניהם סיבה לתלות אותו."- הקרדינל רישלייה
-"דבר מוזר הוא העונש שלנו: אין הוא מטהר, אלא מכתים, והוא הפשע הגרוע מן הפשע עצמו."- פרידריך ניטשה
-"שנא את החטא ואהוב את החוטא."- מהאטמה גנדי
-"הפשע הוא הגמול של עצמו."- קוונטין קריספ

בפרקים הקודמים ברדיו פרימיום: נשבע לכם שלא תכננתי את הפוסט הזה בגלל דודו טופז, הוא היה צריך להתפרסם שבוע שעבר עם הכותרת הזו אבל היו דברים אחרים אז זה נדחה וממש במקרה, ביד הגורל, הוא מפורסם השבוע הזה. הכוונה היתה לפוסט שעוסק בביטוי To Kill בצד הסלנגי שלו ועל הדרך להתעסק בפשע. קשה להאמין אבל גם שיר השבוע (למעלה) שנקרא Revenge (נקמה) מתוך האלבום המומלץ "הלילה האפל של הנשמה", בהשתתפות במאי הקולנוע דיויד לינץ', פורסם ביום א' לפני כל ההודאות, ולפני שהכותרות בעיתונים שפרסמו שהוא רצה לנקום.
על דודו טופז מה שיש לי לומר שזה מה שקורה כאשר הדם עולה למוח בדיוק כאשר השתן עולה למוח - זה יוצר קוקטייל מאד רע - ראו הוזהרתם !
גם רג'ינה ספקטור היתה כאן השבוע עם השיר "אף אחד לא צוחק " מאלוהים בבית חולים, וכנראה שגם לא בכלא.
ווידאו השבוע: של פטריק וולף שנקרא "זמנים קשים" שזה גם כן מה שקורה בכלא, למרות שיש סיכוי שזה יכול להיות עבור דוד טופז הדבר השני הכי טוב שקרה לו בחיים. הדבר הראשון הוא שהוא קרא לחצי מהעם "צ'חצ'חים".

אני מקווה ששמתם לב לפרקט החדש, זה לכבודכם ! מעתה אתם יכולים להיכנס לבלוג ברגלים יחפות מבלי חשש להתקרר.

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:
1. Soko בשיר שמי שלא מכיר אותו עד עכשיו זה פשע !



2. שיר חדש שאני מאד אוהב ושנקרא I Want to Kill



3. השיר Love Kill שהושר במקור ע"י להקת קווין בפסקול הסרט המשוחזר 1984, שחודש בשנת 1984. וכעת הוא בגירסה קלילה ומגניבה של Little Boots



4. וידאו חדש של Tortoise שנקרא "הכן את ארון המתים שלך"- יהודים פטורים מכך.

5. וידאו חדש של Death Cab for Cutie - אפרופו נושא הפוסט- אז אני לא מת עליהם.

ולנפגעים מהאלימות של דודו טופז אני מאחל שיעברו את הכל בקלות, נראה לי ששכחו אותם לגמריי.



החיים שלי יותר מעניינים ממני: השבוע עברתי למשרד ליד הים (למעלה תמונה). וכאשר אני מתכוון ליד הים אני לא מתכוון לרחוב מהים, וגם לא ל- 50 מטר מהים וגם לא לחמש מטר מהים. אני מתכוון ליד הים ! עם חלונות לים והכל - ראו למעלה בתמונה ותקנאו.
מה שמזכיר לי את אחד המפעלים במפרץ חיפה שבו המשרדים צמודים לים עם חלונות גדולים שדווקא לא נפתחים, ומעברם יש חוף רחצה לא מוכרז כזה שבאים אליו לפעמים זוגות בוגדים באמצע היום. לפעמים הם נשארים במכונית ולפעמים לא. כיוון שהחלונות במשרדי המפעל גדולים אך לא נפתחים, וכיוון שבין המפעל לחוף יש בכל זאת גדר תיל אז הבוגדים האוהבים מרגישים פרטיות ושוכני המשרדים "נאלצים" לצפות במחזה "בעל כורחם". נשבע לכם (פעם שניה) שזה אמיתי.
חוץ מזה הייתי עם בתי בסדנה באקדמיה למוסיקה בירושלים, במסגרת פרוייקט מצוינות מוזיקלית. אני נהנתי עד מאד, היא מנגנת בכינור ובפסנתר. התמונות להנהתכם. באותה הזדמנות שתיתי בפעם הראשונה בחיי משקה ד"ר פפר, היה טעים מאד, אבל כיוון שלא היה דיאט זה היה לי מתוק מידי. ממש קיבלתי הרעלת סוכר מה שמזכיר לי מישהו שהזריק יותר מידי אינסולין השבוע. אבל בגלל הקטע מעתה התמונה של הפחית של ד"ר פפר תשמש כלוגו "לחיים שלי יותר מעניינים ממני".

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !