לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 12 ביוני 2009

נבדק ונמצא פרימיום - בכיף


phoenix - lisztomania *brooklyn pack mashup* from ian parker on Vimeo

"כמו שהקוראן הקדוש מלמד אותנו, 'היה מודע לאל, ואמור תמיד את האמת'. זה מה שאני אנסה לעשות - לומר את האמת באופן הכי טוב שאני יכול, בענווה בפני המשימה העומדת בפנינו, ובנחישות באמונתי שהאינטרס שאנו חולקים כבני אדם חזק יותר מהכוחות שמפרידים בינינו. ...
הקוראן הקדוש מלמד שמי שהורג אדם חף מפשע, שקול הדבר כאילו הרג את האנושות כולה; ומי שמציל אדם אחד, שקול הדבר כאילו הציל את האנושות כולה" - אובמה בדרשה דתית בקהיר


השבוע שהיה ברדיו פרימיום: אם מישהו שואל את עצמו מה השתנה באמריקה של אובמה, אז זה בעיקר המוזיקה. ואני לא מתכוון לכל יקירי מוזיקת האינדי שיצאו לתמוך בו לפני הבחירות, אלא לאופן שבו נושבת הרוח, למנגינה של דבריו. בד"כ זה אפילו יותר חשוב מהתוכן. כן, המוזיקה של המילים.
אני אוהב שאנשים באים עם תוכנית עבודה לעבודה. אני לא מעריך אנשים נאיביים, אבל אני מעריך אנשים שיודעים להתעלות מעל המציאות ולשנות אותה. יש סיכוי מעולה שאובמה יצליח. יצליח לבלום את האטום האיראני- אמן ! יצליח לקבוע גבולות ברורים למדינה יהודית בארץ ישראל - אמן ! יצליח לעשות סדר בבעיה הפלשתינאית- אמן !
לגבי הסינגל החדש והמעולה של נינט טייב, אני אהבתי אותה קודם. הנה את זה כתבתי לפני שנה. ומסתבר שילדי האינדי מקבלים אותה כנערת הרוק החדשה. ונשמע שהיא מצליחה גם להיות רוקרית פסיכית ילדותית שטוטניקית וגם להמשיך להיות מיינסטרים.

השבוע היה כאן בעיקר כיף ובנבדק ונמצא פרימיום יהיה עוד ועוד כיף!
1. שיר השבוע - (בכותרת) של Little Boots - מתוך אלבום בכורה פופי ואיכותי שלה.
2. וידאו השבוע - סקסי ורקיד מתוך אלבום חדש של Black Eyed Peas
3. גם Jack Peñate - שיחק אותה עם להיט מדבק וממכר שאני לא יכול להפסיק לשמוע
4. למי שמעוניין להעמיק גם סוניק יות' ואיגי פופ באלבומים חדשים
5. אלבום המיקסים Terry Urban על סנטגולד - דליקטס
6. וגעגועיי לסטינג בעקבות אלבום חדש של Dave Matthews Band

אני מציע לכם גם להתחבר אליי לטוויטר שם יש תופינים נוספים, כגון איך עשו תקליטים פעם , סרטוני וידאו מגניבים ועוד כיף.

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

7. למעלה וידאו מרקיד phoenix - lisztomania שנעשה ע"י brooklyn pack mashup

8. להקה צעירה בשם Micachu & The Shapes השיר חדש Golden Phone



9. לפעמים למוזיקאים יש רעיונות למוזיקה של אנשים אחרים למשל Caroline Polacheck מלהקת Chairlift שחיברה בין הוידאו של ג'ורג' מייקל לשיר Already Over של להקת Violens

Violens // "Already Over" from Violens on Vimeo.


10. ובאותו עניין, יש גם וידאו חדש לשיר המקסים Bruises של Chairlift. תענוג של פופ אינדי.

Chairlift - Bruises from LaundroMatinee on Vimeo.



רגע ישראלי החלטתי לפתוח את הערוצים. יש הרבה מוזיקה ישראלית עצמאית שרוחשת שם למטה. פופ, רוק אינדי. אזמי שבעניין ורוצה לפרסם, אני מוכן להקדיש את הפינה כאן. הפעם מדובר באנט וייס בשיר פופי נחמד, שמתכתב עם ליטל בוטס שהייתה כאן השבוע. זה די מהנה.




החיים שלי יותר מעניינים ממני -ספארי אופנים: השבוע נסעתי לי להנאתי באופניים בעמק השלום (יש מקום כזה) בשעות הערב. זה התחיל בעליה אל גבעת האנטנות, ששם כבר פגשתי את עדר צאן הכבשים הגזוזות לכבוד הקיץ. המשכתי ועליתי אל פארק רמות מנשה שנקרא גם היער על שם ברני האוק (מה שהופך את הטיול ליותר חו"לי) שם פגשתי שועל ועוד אחד ועוד שניים, בירידה למעיין עין העמק נתקלתי בעדר פרות חומות שרועות באחו, ולקראת סוף הטיול בין ערבות נחל השופט דרסתי נחש (קטן) בלי כוונה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !