לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 20 בינואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - לפעמים מספיק רק לטעום

אני אוהב מאד מוסיקה. השפע הבלתי נתפס הזה, יוצר מצב שלא היה קיים פעם: מאזינים לשיר או אלבום רק פעם אחת ודי (אולי פעמיים, או שלוש..מקסימום 4). כמו שקוראים ספר. נהנים וזהו. בלי לחזור, בלי לשמוע שוב ושוב. ויש לפעמים דברים שבאים אליך בשקט בלי שתרגיש, אתה רואה את הקליפ מתפתה להקשיב לאלבום וזה תופס אותך לכל החיים. נבדק ונמצא פרימיום כמו כל הבלוג הזה הוא בופה טעימות, אז תטעמו, מי יודע אם תהיה לכם עוד הזדמנות:
1. יסלחו לי הפרות אבל אני לא חושב שיש מוסיקה בעולם שמורפלקסיס אוהב, ושגם אני אוהב. הוא חבר של חבר ובטח שאני אוהב אותו אפילו שאנחנו לא מכירים, אבל הטעמים שלנו שונים לגמרי. לכן הופתעתי שאהבתי את השיר הבא של ג'יימס בלאק שהוא המליץ עליו. זה שילוב של דאב סטפ עם משהו פרוגרסיבי. לגבי שאר האלבום בהחלט מאתגר.
James Blake - Limit To Your Love


2. הבלוג "ילד ניינטיז" הוא בלוג שנובע מצורך של כוחות השוק, אפילו שמי שפתח אותו אולי לא מודע לזה. הגיע הרגע לחזור לתקופה הזו. אני נזכר בזה בעקבות צאת האלבום החדש של Deerhoof שכל ילד ניינטיז מתלהב ממנו יותר ממני. אהבתי את השיר והקליפ הזה שצולם בטוקיו.

Deerhoof - Super Duper Rescue Heads


3. נמרוד מטאפאס טאפאס מתאכזב מ- Tapes 'n Tapes, אבל מגלה את Celebration, שנשמעים כמו גירסה יותר תוקפנית של Beach House



4. אביעד מהאייפוד רעב הוא מלך, כבר לפני שבועיים הוא המליץ על הלהקה הזו והשיר הזה שמזכיר את הצלליות, ורק עכשיו שמתי לב. יש להם EP חמוד:

Two Wounded Birds - Night Patrol


5. יש זמרות ותיקות שצריך להוציא אותם מהאלמוניות, למשל תלמה יוסטון ששרה כל-כך יפה. השיר הזה הוא מתוך אלבומה I've Got The Music משנת 1975, רגע לפני שנולד הדיסקו. יש בו  סול ג'אז בלוז יש בו קשת כזו רחבה של מוסיקה שחורה, והוא כל-כך יפה.

To Know You is to Love You - Thelma Houston & Pressure Cooker

6.שיר חדש וקליפ כייפי לבסט קוסט. באמת שיותר נעים להקשיב לשירים בודדים שלהם, מאלבום שלם.

Best Coast - Crazy for You


7. ולבסוף, קליפ חדש לזואי דשנל ו-M. Word. שאני לא מצליח שלא לאהוב. עם עיניי העגל שלה והגרמיות האמריקקית שלה. She & Him נפלאים




שתהיה לכם פרימיום של שבתת שלום !

פוסטים אחרונים וממש שווים !