לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 16 בספטמבר 2012

השנה הזו תהיה השנה שלכם

שופופו על השופר
 
הזמן הוא לא גלגל ענק
אין מנייאק שיכול לעצור את זמן, ואין מנייאק שיכול להחזיר אותו. הגעתי לשלב שאני יותר הייתי משאני אהיה. הזמן הוא לא גלגל ענק - הזמן הולך, הזמן נגמר, הוא מתנדף ונעלם, וזמן שעבר אי אפשר להחזיר כבר. אני יותר מה שהייתי ממה שאני אי-פעם אהיה. הייתי תינוק, והייתי ילד, הייתי תלמיד בית-ספר, והייתי חייל. הייתי סטודנט, הייתי חתן, והבאתי ילדים לעולם, מה עוד אני יכול לעשות בעתיד שיהיה יותר מכך. אתה עומל כל חייך בשביל לנוח על זרי הדפנה, אבל אין זרי דפנה, מקסימום עשב שוטה שגדל בחלקת הקבר. וגם אם יש (ואפשר להודות שעכשיו אני יותר מרוצה מעצמי ומחיי) הדרך הרבה הרבה יותר מרתקת וחשובה מהמטרה. אסור לעשות וי על אף תקופה בחיים - צריך לעבור אותה. צריך להנות מהעכשיו. כי עכשיו הוא רק עכשיו. ומה שלא נעשה היום לא נעשה לעולם מחר. ואם נעשה את זה מחר, זה לא כמו לעשות את זה עכשיו.
אתם יכולים עכשיו להקשיב לשיר של "חלב ודבש" אם בא לכם. (שמרית אור, קובי אשרת, גלי עטרי - לא מייצרים יותר אנשים כאלה)

תכלה שנה וקלילותיה תחל שנה וברכותיה
בכל שנה בראש השנה יהודים ברחבי העולם אומרים את המשפט הזה "תכלה שנה וקלילותיה תחל שנה וברכותיה". בהתחלה כשאתה אומר את זה אתה מרגיש שיש המון אופטימיות במשפט הזה. אבל אחרי הרבה שנים אתה מרגיש קצת מרומה, הרי בעוד שנה נגיד על השנה הקרובה שהיא כבר לא שנה מלאה בברכות אלא היתה שנה מלאה בקללות. יש כן קאטצ' קטן. שנים שאני מסתובב קצת מדוכא מהעניין הזה.. מרגיש שאין מנוס שתמיד נסתכל אל העתיד בתקווה ואל העבר באכזבה. אבל השנה החלטתי לתת לזה פירוש חדש. הכוונה מבחינתי במשפט הזה היא שהקללות של השנה שעברה תכלנה, כך שכל מה שישאר ממנה זה רק הברכות שהיו בה, ולשנה הבאה, בוודאי שאנחנו לא רוצים להתסכל על הקללות, אלא מקווים אך ורק לשנה טובה ומתוקה. וגם אם יהיו קצת בעיות אז בסוף השנה נשכח אותן, ונשאירם אי-שם מאחור ולא נמשיך לסחוב אותם עוד על כתיפנו.בשאר חיינו ובשנים הבאות. אלא נבוא לכל שנה כבראשונה ונתחיל מחדש. לגמרי מחדש.
 אתם יכולים להקשיב עכשיו לשיר של צביקה פיק אם בא לכם. (מי ילחין היום שיר של נתן יונתן..)

שנה לא מעניינת ולא קסומה
הסינים כשהם רוצים לקלל מישהו אז הם אומרים לו: "שתהיה לך שנה מעניינת", כשהכוונה שלהם שנה מלאה באתגרים, ולאו דווקא טובים. אתמול, לעומת זאת, ראיתי עם הילדים שלי בקולנוע את הסרט טינקרבל 4. ומה אני אגיד לכם..רק שלא תהיה לכם שנה קסומה. קסום זה כל-כך תינוקי ומשעמם. אז ברוח הבלוג הזה אני אאחל לכם שתהיה לכם שנת פרימיום, ושהשנה הבאה תהיה השנה שלכם (ותודה לאיתי כ. על השיר)
 
The Zombies - This Will Be Our Year

 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

מקסים ומרגש
שנה טובה מלאת ברכות
בריאות, אושר, אור ואהבה
לך ולכל משפחתך...
מאחותך שירה


פוסטים אחרונים וממש שווים !