לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 8 ביוני 2008

הוידאו הכיף-כף של הויש-ויש ואנדר שלק-לק



אני בקושי מצליח להעביר לכם בבלוג הזה את קצה הקרחון של מה שאני שומע. וגם אני לא מספיק לשמוע את כל מה שאני רוצה לשמוע, שזה צרות של עשירים מאד. אז תתרגלו לזה שקצב העדכונים גבוה.

חוץ מזה, הבן שלי בן השנתיים הכובש (גם כי הוא מתוקי ויפה וגם כי הוא כובש) השתלט לי על המחשב. ודורש לראות את גוטייה וגם את Cut & Copy, וגם את "אינדי אינדיאני" של Annuals וכל שאר סרטוני הוידאו האחרונים שמפורסמים כאן למטה (תדפדפו). כדי שלא יהיה לי משעמם וגם כדי לחגוג את חג שבועות הבאתי כאן וידאו מקסים שמתאים גם כן לילדים ונקרא Baby.
מה שכיף בעידן האינטרנט שאפשר לשמוע דברים שאי-אפשר לחלום אליהם, למשל הוידאו פה למעלה. זו להקה אוסטרלית (כמו Cut & Copy) שקוראים לה PNAU , מבחינה מוזיקלית הם עושים דאנס אלקטרוני אבל יש שם כלי נשיפה, מקהלה...

הם באמת נהדרים ברמות. ולא יכול להיות שתמשיכו ככה את חייכם מבלי להכיר אותם. אם היינו באוסטרליה לא היינו מפסיקים לשמוע אותם. והוידאו למעלה כזה חמוד -אחרי שתראו אותו כבר תרגישו יותר טוב - תעבירו לינק לכל החברים שלכם.

וטיפ: אני ומשפחתי ניצלנו את היום האחרון של שבוע הספר העברי וקנינו ביריד בחיפה (ליד הסנימטק) איזה 15 ספרי קריאה שנראים לי ממש טובים - בכל זאת אולי תהיה גאולה לנפשי (למי שלא מבין צריך לקרוא את הפוסטים הקודמים). אל תדאגו לא התרוששתי ולא התעשרתי. כיוון שזה היה יום האחרון של שבוע הספר מכרו כל ספר ב- 35 שקלים בממוצע. לידיעתכם לשנה הבאה.

חג שמח!!!!

וכאן הרימיקס לשיר לא-לאלימות No More Violence של PNAU


והשיר האלמותי EMBRACE, פרימיום באחריות, ואפשר לשיר באמבטיה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !