לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 20 ביוני 2008

ברוך אשם אני נושם - קיץ, ים, שמח!

וידאו חדש ללהקת Port O'Brien האמריקאית עם השיר השמח במיוחד לקיץ I Woke Up Today . שזה בעברית: ברוך השם אני נושם, והולך לשיר ולרקוד בים.

אני קרוב למשבר גיל ה-40, בגיל הזה אתה מתחיל לעשות סיכומים של מה הגעת עד הלום. הרבה במובן הכספי והמקצועי. אבל זה גם הגיל שאתה מתחיל להבין שהעיקר זה הבריאות והאושר שלך ושל המשפחה שלך והסובבים אותך. ואתה צריך לומר "ברוך אשם אני נושם" בכל בוקר שאתה קם. כי הרי פעם, לא ממש מזמן, אנשים בגיל שלך היו כבר בסוף הקריירה של החיים.

הבעיה שהאושר הוא לא סוטול, אי אפשר להשיג אותו אפילו לא מחיים נוחים, ארוחה טובה, סקס, ים, יין טוב ובירה (או כל הדברים האחרים שממליצים אליהם במגזין מנטה). אושר הוא דבר חמקמק כזה: מצד אחד הוא נמצא אצלך בראש והוא פנימי (איזהו העשיר השמח בחלקו), מצד שני הוא תלוי בעשייה שלך, בלמידה שלך ובקשרים שלך עם אנשים (תורה, עבודה וגמילות חסדים). אני כבר יודע, כפי שכתבתי מספר פעמים, את הסוד: שאני מוצא את מה שאני מחפש, או במילים אחרות: שאני משיג את מה שאני רוצה. אבל הבעייה היא שצריך לדעת את מה לרצות. וזו כבר חוכמה גדולה מאד.

ואחרי כל הפלספנות הטהורה הזאת קצת שמחה טהורה, תראו את הוידאו, תשמעו את השיר ודי.

וכן זה וידאו למבוגרים, וכמו בכל הסרטונים הקודמים אני נשבע שהגעתי אליו במקרה, וברור שהבן שלי, סליחה העורך הראשי, מת עליו.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !