לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 24 ביוני 2008

כואב כל-כך מתוק



אנחנו כולנו כימיה. אנחנו כולנו פסיכולגיה פרימיטבית קדמונית. ביחד זה מוביל לדאגות קיומיות מיותרות, סערות רגשיות בלתי ניתנות לשליטה, רדיפה אחר תענוג, אחר סיפוק אחר הכרה וההערכה... והלחץ של החיים המודרניים והסטרס ...ולפעמים האגו שלנו קורס, ולפעמים הגוף שלנו קורס.

Spiritualized הוציאו אלבום חדש. ג'ייסון פירס הסולן והיוצר חלה בדלקת בשתי הריאות ואושפז לתקופה בלתי מוגבלת בבי"ח. האלבום החדש מושפע מאד מהאירוע ונקרא Songs in A&E שזה בקיצור שירים בחדר מיון.
אני מכיר לא מעט גברים שעברו תקופה של משבר, של דכדוך. בד"כ זה לא מדרדר להרס עצמי, אבל זה בולם, מעכב, דרוש ריפוי ובעיקר מקטין פוטנציאל רציני. זה קשור לדיכוי ההורמונים הגבריים. אומרים שדיכאון זה אות המצוקה האחרון. בדרך יש כל מיני סימנים אחרים, הקצה זה מה שעבר ג'ייסון פירס. מה שמעניין עוד בגברים שהרבה מהם מוזיקאים וכותבים ומוציאים את כל הרגש שלהם בכתיבה או בהאזנה למוזיקה. הדוגמא הקלאסית זה "העליז" המדוכא מוריסי. ויש גם כדורגל ויורו-2008, לזה אנחנו מתוכנתים ללא ספק. הרהורים מובילים רק לבעיות (זה היה בצחוק).
לאחר האזנה שלישית לאלבום הכאב המתוק פגע בי. האלבום מטעה הוא כאילו עדין, מתקתק ורגוע, הייתי אומר אפילו שמאלצי אבל בשורה התחתונה פוגע. עוד לא החלטתי אם זו יצירת מופת. אבל זה כבר לא משנה.

למעלה "הלהיט" Soul on Fire ועוד שני שירים כאן:

Spiritualized- Sweet Talk


Spiritualized- You Lie You Cheat

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !