לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 16 ביוני 2008

The Ting Tings - Yo Gabba Gabba Mix


את הכותרת הזו לא המצאתי היא השם של השיר. זה עוד סרטון וידאו שהגעתי אליו אחרי שאהבתי את השיר ורק אחר-כך הסתבר שגם הסרטון מגניב ומתאים גם לילדים וגם למבוגרים. Ting Tings, הם צמד פופ בריטי שהוציאו עכשיו אלבום חדש. יש שאומרים שהם עושים ניו-רייב-פופ (לדעתי הגזמה פראית). ו-Yo Gabba Gabba הוא דמות מתוכנית ילדים בריטית שיש בה הרבה מוסיקת ראפ משום מה, וביחד זה מאשאפ קצוות (השיא הוא שהגזרים בוכים בצלחת ורוצים להצטרף למסיבה. אני צחקתי- אפונה וגזר גרסת המאה ה-21).

ועוד סרטון שאהבתי של Ting Tings עם הלהיט החדש Shut Up and Let me go וגם כאן קודם אהבתי את השיר ורק אח"כ התוודאתי לסרטון שהוא בכלל פרסומות לאייפוד של אפל, ואורחים שהגיעו עלינו השבת מאמריקה אמרו לי ששם חרשו אותו (בכוונה כתבתי אמריקה ולא ארה"ב, אתם יכולים לבטא את זה עם סגול, אני קצת צוחק על עצמי שאני כזה פרובנציאלי, אבל האמת שאמריקה זה לא מה שהיה פעם. תסתכלו על הדולר ועל מחירי הנפט ותבינו שזו שקיעתה של הזריחה). וגם את הסרטון הזה הבן שלי בן השנתיים אהב מאד.

החיים טובים אליי מאד:) וגם אליכם אם אתם מבקרים פה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !