לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 19 באוקטובר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - אושפיזין ושמחת תורה



למי שהגיע לכאן בפעם הראשונה, אז נבדק ונמצא פרימיום הוא מדור "היישור קו" של הבלוג. לפעמים אני קורא לו מדור "ההדרן". בד"כ הוא מפורסם ביום שישי, אבל השבוע היה הראיון עם רונה קינן אז היום יהיה "נבדק ונמצא פרימיום" בקטנה. הייתי בחופשה, וטיילתי בהרי אילת וישנתי ב "חאן שחרות" שזה ליד עובדת. אני לא אפרט רק אומר שהיה פרימיום גם האירוח גם הטיולים וגם האוכל שמכינים בחאן. פיזרתי קצת תמונות לרקע. שמעתי הרבה מוסיקה, כל היום בטיולים עם נגן MP3, וגם כל הלילה. פגשתי על הבר בחאן אדם בן 60 שהוא יועץ למסחר בינלאומי, לבויטכנולוגיה. הוא עלה לארץ לפני 7 שנים מארה"ב ורוצה לעשות כנסים בערבה לישראלים ולאנשי עסקים מארצות ערב, ע"פ חזון המזרח התיכון החדש. הוא דווקא לא נראה נאיבי בכלל. השיחה התחילה על כך שאני מרגיש זקן בגילי המופלג (39), ואז הוא התערב ואמר שהוא בן 60, שזה גיל שבו כולם רוצים להוכיח שהם עוד יכולים לעשות דברים כמו בני 40. מצד שני הוא מבין אותי לגמריי, ויש הצדקה לכך שאני מרגיש זקן, כי להיות בן 39 זה להיות צעיר מבוגר, ובגיל 40 אני אהיה מבוגר צעיר. לא יודע מה יותר טוב. אבל זה בטח לא מנחם אותי. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:

1. אושפיזין המוזיקלי מתקיים גם אצל מרציאנו. סחתיין על ההיפ-הופ הישראלי. יצא ממש טוב, וכדאי מאד לראות. אני מקווה לשיתופעולה נוסף בעתיד. בחיי שלא האמנתי שייצא כזה פיצוץ. וזו ההזדמנות להמליץ לכם לשמוע את הראיון עם רונה קינן אם טרם עשיתם זאת כבר.

2. הנה כמה מהשירים הטובים ששמעתי בטיול:
ג'אמי טי הוציא שנה שעברה אלבום נחמד. שמשום מה גל אוחובסקי נתן לו 6 כוכבים ב-TimeOut. אלבום נחמד לא יותר מזה. השיר הבא מצויין.
Jamie T- Calm Down Dearest
עוד שיר על המיקצב של השיר אברלה של ריאהנה. חסר אלבום סול טוב כמו שלה השנה. דוגמא טובה למיינסטרים מצויין.
Dan Black - Hypntz

קטע דאנס שמאד אהבתי ויהיה לשיר השבוע.
Bitclipr -discofreak

ולבסוף עוד שיר דאנס שנשמע כמו גולדן בראון משנות השמונים.
Frankmusik_Boysnoize -When You Arround.mp3

3. באייפוד רעב חגגו 3 שנים. מזל-טוב ושאפו! גם אני כמו אביעד לא מפסיק לחשוב על הבלוג בכל מקום ואני מרגיש שהוא שינה את חיי. מצד שני אני לא יודע עד מתי זה ימשיך פה, אז למי שנהנה כדאי לבקר כמה שיותר, לפני שיגמר. זו ההזדמנות נוספת להמליץ על האייפוד רעב, מקום שרק בו אפשר לשמוע שירים, כמו השיר הבא. אם רק הייתי יודע מאיפה הם מביאים אותם. מצד שני אם זה ממש מדליק אותי אז אני משמיע אותם בנבדק ונמצא פרימיום. יש אחד כזה כל כמה חודשים:

Polarkreis 18-Allein Allein


5. והנה שיר שמתאים לשמחת תורה של להקה בשם טלפון בקופסאות קוטג'. להקה של איש אחד מקרקשת ומקשקשת עם כל מיני רימונים כמו של שמחת תורה. למען האמת זה יותר רעשנים.







Tin Can Telephone - Spak Attack

במייספייס





תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

גם אני משתגע מטין קן טלפון. ותודה רבה לך, יקירי!

שנה טובה

אביעד


פוסטים אחרונים וממש שווים !