לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 10 במאי 2010

The Dead Weather



נלך על אסוציאציות הפעם: The Dead Weather- גיטרות- סופרגרופ- ג'ק וואייט - וואייט סטרייפס - לד- זפלין-אחת הלהקות שנינט אהבה בשנה שעברה- הארד-רוק -רית'ם- אנד-בלוז-גוטי, סקסי.
האלבום החדש של The Dead Wheather שנקרא Sea of Cowards הוא רצף של 'להיטים', שנשמעים כאילו החליקו באגביות מהמפרט של ג'ק וואייט, אבל כשבודקים את הקרידטים לכתיבת השירים מתגלה שעל רוב השירים חתומים כל חברי הסופרגרופ: Fertita/Lawrence/Mosshart/White. זה נשמע כמו סשן, זה נשמע כמו סטוץ לוהט ולא מחייב. מי שמחפש כאן אסמכתא נוספת לגאוניות של וואייט, עלול להסתבך עם עצמו. הפשטות הישירה של השירים משאירה אותך עם סימן שאלה לא ברור: איך זה נשמע כל-כך טוב אם זה כל-כך פשוט? לקליפ שלמעלה חיכיתי די הרבה זמן, איזה כיף שהוא כבר פה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

על הדד ווד'ר כתבת: "איך זה יכול להישמע טוב אם זה כל כך פשוט..?"

אתה כזה היפסטר פלצן, מתנשא, תבניתי וצפוי.
מה רע בלפרגן וזהו?

עושה רושם שאתה ושאר ה"ניסו-שור"ים הממושקפים ממשיכים לעשות הכל כדי שתרבות האינדי המעאפנה שלכם תמשיך להיות התרבות האלטרנטיבית היחידה שהיא לגיטימית, דבר פרדוקסלי לכשעצמו, שהרי אם היא כל כך אופנתית היא לא יכולה להיות אלטרנטיבית (סליחה, אלטרנטיב זה כל כך ניינטיז, אינדי, התכוונתי). הרי לא יכול להיות שלך ולכל מדרגי האינדי יש בדיוק את אותו הטעם - מדובר בטעם נרכש שמושפע מגורמים אופנתיים לחלוטין.

בעוד שאנשים מסוגך ממשיכים לעשות הכל כדי לכלוא את הרוקנרול הפשוט והכיפי בפאבים הסליזיים של אלנבי ולהשליט את התרבות הפלצנית וה"מתוחכמת" שלכם, הרכבים מצוינים כמו הדד ווד'ר, שהמוזיקה שלהם מעולה ופשוטה כמו שרוקנרול שאנשים מתחת לגיל 50 אמורים להאזין לו צריך להישמע, דווקא מצילים את המצב.

Unknown אמר/ה...

איזה כיף !
גם היפסטר גם פלצן וגם מתנשא ! אני רוצה תעודה על זה.
אם לא הבנת כדין, אז פרגנתי לאלבום. אני אוהב אותו, הוא כייפי, ולכן הבאתי אותו לפה. אני לא בעניין של לפרגן וזהו. אני כותב בלוג בשביל לכתוב את מה שאני חושב.
אילו היית מבקר פה קצת יותר "מר אנונימי", אז היית מגלה שאני לא רק חסיד של אינדי. אני אוהב רוקנרול פשוט וכייפי (זה כולל את ברוס ספרינגסטין), סול, ואפילו טראש פופ, היו כאן פוסטים על נינט וסלאש, מה יותר מזה?!
אילו היית מבקר כאן בכלל, היית גם יודע שאני לא ממש מתמצא בנייטיז, אבל בכל זאת מעדיף את המילה אלטרנטיב על אינדי.
אתה לעומת פחדן עלוב, כי אחרת היית כותב מי אתה.
דרך-אגב, אני לא ממשוקף, אבל ההשוואה לניסן שור כמעט מחמיאה לי.
ואין אף אנשים מסוגי, אני חד פעמי !!! וממש, אבל ממש לא איכפת לשתות מאותה באר יחד עם כל העדר.
ועכשיו הוצאתי פלוץ. ככה הרבה יותר משוחרר לי פה.

אנונימי אמר/ה...

ת'כלס, אתה צודק...

וכרגע רכשת לעצמך קורא.


פוסטים אחרונים וממש שווים !