לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 9 בנובמבר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - כי החורף הוא סוג של אביב

אח..כשהיינו צעירים..הכל היה הרבה יותר ...שחור לבן
 פתיחה
יש שירים שאפשר להקשיב להם רק בדרך אל הים, אך נדמה שיש הרבה יותר מוסיקה שמתאימה ללילה ויותר מכך שירים שמתאימים לחורף. יכול להיות שזו רק אשליה, כי יש כל-כך מעט גשם בארצנו, כך שמיד עם בוא היורה אנחנו מוציאים מהארון לא רק את בגדי החורף והמטריות, אלא גם את כל שירי הגשם במעין תחושה של חגיגיות. קצת כמו פסח, קצת כמו אביב, וכך יוצא שבתחילת כל חורף יש יותר תחושה של התחדשות מאשר התכנסות.
אז הפעם בנבדק ונמצא פרימיום בהגשה חורפית. לא לגמריי אבל די...
  
Foals - Inhaler
הבלוג הזה מזוהה עם להקת Foals, התענוג כולו שלי. השבוע הסתבר לי שיש להם חצי מיליון עוקבים בפייסבוק, ואני מי אני מה אני איפה אני, ולכן ביום הראשון שהם הוציאו את השיר הזה היו לו כבר 122 אלף צפיות. אני מניח שהם לקראת אלבום חדש, שיר חדש וקליפ חדש שנשמע יותר רוקי ויותר גרובי, ועדין ...זה הם. אני נהנה מכל רגע [ותודה לשמחה שטרסלר שחגג השבוע יום הולדת וגם שלח לי את השיר להאזנה]
 


Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards
אני אוהב מאד את הבלוג "לגדול אחורה" של גלי גונן. השפיע עלי מאד בשנה האחרונה, ואני ממליץ לכם עליו שוב. אני גם אוהב את האלבום החדש של Tame Impala ועכשיו יש להם קליפ חדש לשיר הכי להיט באלבום, מרגיש כמו לגדול אחורה כזה.
Tame Impala - Feels Like We Only Go Backwards




King Krule - Rock Bottom
קינג קרול הורס אותי עם הקול העמוק שלו. האנגלי והמדוייק שמזכיר לי כל-כך את בילי בראג. הוא זמר יוצר וכל מה ששמעתי ממנו עד עכשיו מחזיר אותי לנקודה מסויימת  בתחילת שנות השמונים שבה טרייס ת'ורן שרה וטרי הול ניגן ופריאב ספראוט גם.

King Krule - Rock Bottom



The Rolling Stones - One More Shot
עוד שיר חדש לרולינג סטונס לקראת אלבום האוסף גרררר. הנוסחא הידועה עובדת. כשמממתינים כל-כך הרבה זמן לשיר חדש של הרולינג סטונס, אז קשה לומר שהם שחוקים. למרות שאפשר היה לקוות ליותר
The Rolling Stones - One More Shot

Lou Reed - Halloween Parade
השבוע היה חג ההלווין, וזה השיר הכי טוב שאני מכיר לחג הזה. מתוך תקליט אהוב של לו ריד. שקניתי יום אחרי שהוא יצא
Lou Reed - Halloween Parade


Patti Smith מראיינת את Neil Young
פתי סמית' וניל יאנג כתבו ספרים השנה, וכך יצא שהם נפגשו בכנס האמריקני BOOK EXPO AMERICA שבו פטי סמית' כביכול מראיינת את ניל יאנג, אבל בתכלס הם משוחחים כמו חברים ותיקים. הם שני אנשים כאלה מקסימים והם מדברים על ויטנאם, על איך שיר נולד, על כלי נגינה, על סאונד ,על הופעות, על אופן צריכת המוזיקה בימינו, על חלומות ועל עישון...שווה כל רגע, ומזכיר לנו למה, בכל זאת, ולמרות הכל, טוב שאובמה, שמייצג יותר את אמריקה הזאת, ניצח השבוע בבחירות.




היפה והחיה
לנועה שמר יש הרכב שנקרא היפה והחיה ויש להם EP חדש, היא מלחינה אחרים כותבים גם את המילים. אהבתי את השיר הזה. מדבר אלי..




Brian ENO - LUX
את זה בכוונה השארתי לסוף. בריאן אינו מוציא אלבומים איטיים בקצב מטורף. אמביינט ועוד אמביינט ועוד אמביינט. אני אין לי הרבה סבלנות אבל יש בי סקרנות, והמליצו לי מאד על האלבום האחרון שלו LUX. נעשה ונשמע, מקסימום..
Brian ENO - LUX

וזהו..
שיהיה לכם פרימיום של חורף
 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !