לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 1 בפברואר 2013

נבדק ונמצא פרימיום - החיים הם לא גן העדן שדפש מוד הבטיחו לנו





פתיחה
בלי ששמנו לב חודש ינואר הסתיים. ואחד חלקי 12 משנת 2013 נגמר. חודש זה הרבה זמן.. אבל כשיוצאת כל-כך הרבה מוזיקה טובה, הוא עובר נורא מהר. שימו לב כמה אלבומים מומלצים חדשים כבר יש (בעמודת הצד). כן, כן. השבוע לא הוקמה ממשלה, אבל היתה כמות עצומה של מוזיקה חדשה. ולא רק אלבומים יצאו אלא גם כמה סינגלים מפתיעים:

 
 The Strokes - One Way Strokes
הסטרוקס בשיר חדש שמזכיר יותר מידי את Take On Me של להרת אה-הא. חייב להודות שבזמן אמת התנשאתי על השיר הזה, אבל בדיעבד הוא לא רע. בכל מקרה מהסטרוקס אנחנו מצפים ליותר. בעצם, למה? כי אחרי הכל השיר הזה לא כזה נורא
 



דפש מוד - חדש !
דפש מוד בדרך לעוד אלבום חדש. הסינגל הראשון מתוכו גן עדן 

Depeche Mode - Heaven



Tame Impala - Mind Mischief - אזהרת צפיה !
לו רק היית קצת יותר המורה שלי. קליפים כאלה לא נותנים לך לשכוח אלבום טוב גם אחרי כמה חודשים טובים מאז שהוא יצא.
Tame Impala - Mind Mischief





ג'ון מרטין
זה זמן מה שאני מתכנן לכתוב כאן פוסט על ג'ון מרטין. אבל הנה גל אפלרויט עושה זאת בעכבר העיר טוב ממני. מאמר על האלבום Solid Air של John Martin באוירה נפלאה.



גל אוחובסקי על האלבומים החדש של אסתר רדא, ופונץ'
גל אוחובסקי על האלבומים החדש של אסתר רדא, ופונץ'. ועל הדרך הוא מדבר על מצב המוזיקה הישראלית. שווה [קישור]
Ester Rada - Life Happens‬

Mogwai - Les Revenants
כאמור, שלושה אלבומים חדשים היו כאן השבוע ברדיו פרימיום להמונים. אבל אבל אם בכל זאת חסר לכם איזה פסקול. אז מוגוואי להקת הפוסט רוק וזה הוציא אחד לסרט, מתוכו קבלו קטע אחד:
Mogwai - Hungry Face

Guided by Voices - חדש !
עוד EP שיצא השבוע  ללהקת  Guided By Voices. יש גבול גם למה שאני יכול להקשיב לו בשבוע אחד. אז אמרו לי שלא משהו. אבל השיר הזה דווקא היה לי טוב. פיטר האמיל כזה.
Guided by Voices - Copy Zero

ג'אנגו ללא מעצורים - פסקול !
תוספת של אחרי הרגע האחרון ! אמש ראיתי את הסרט DJANGO  ולא יכולתי שלא לחשוב על השיר Mr. Bonjangles  בביצוע של סמי דיוויס ג'וניור. שיר שאני מאד אוהב ושעלה בראשי באופן אסוציאטיבי. חתיכת פסיכופט הטרנטינו הזה..למה אי-אפשר סרט אחד בלי לעקור למישהו את העין ? אבל איזה פסקולים יש לו לסרטים ! גם לג'נגו -איזה פסקול !  אולי הבמאי שנותן הכי הרבה כבוד למוזיקה בסרטים שלו. ברגעים מסויימים אתה מרגיש כאילו אתה צופה בוידאו קליפ. ובקולנוע טוב עם רמקולים טובים זה נפלא. ואז חשבתי לעצמי: איך הוא עושה את זה? איך בוחר את השירים ? לאינטרנט ולגוגל התשובה ! הנה תוכנית רדיו שבה טרנטינו מנגן כל אחד מהקטעים בפסקול וגם מסביר את הבחירה של כל אחד ואחד מהם. תענוג צרוף.



כולם רוצים להיות פרינס
ולסיום, לא רק אני מעריץ את פרינס. מיום ליום אני מגלה עוד ועוד חברים מאוהבים ומעריכים את הכישרון הענק הזה. חברי, איתן טובי שחגג את טובי בשבט לפני שבוע, היה כבר בכמה הופעות שלו ובכלל מעריץ את פרינס יותר מכל אחד שאני מכיר. ואני מכיר
Felix Da Housecat - We All Wanna Be Prince

וזהו, עם ממשלה חדשה או בלעדיה.
החיים יפים והמוסיקה פרימיום


 

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !