לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 12 ביוני 2008

קולדפליי, האלבום החדש -מצויין !!!


Coldplay - Viva La Vida (Live)

קולדפליי הוציאו אלבום חדש ואיזו מסיבה !!! גם אותו אפשר לשמוע באינטרנט כאן. מתוכו השיר הראשון VIVA LA VIDA, למעלה בהופעה חיה.

קולדפליי היא אולי הלהקה הראשונה שענתה להגדרה "אלטרנטיב מיינסטרים".... וכולם אוהבים:) חוץ מאלה שהם עושים להם בחילה: (. בניגוד לרדיוהאד הם להקת של להיטים ופחות של אלבומים. אני מהדור שרדיוהאד וקולדפליי יושבים להם באותו אזור במוח. יכול להיות שמי שיותר צעיר ממני בעשור וחצי ויותר חושב שזה חילול קודש.

בכל מקרה את קולדפליי אני אישית אוהב הרבה יותר מאשר את רדיוהאד ואני קצת משווה למרות שזה מאד שונה. למי שלא מבין אותי עד הסוף אז אני אסביר שאצלי באותו אזור במוח נמצאים למשל לאונרד כהן, תום וייטס ו..ניק קייב. ואל תדאגו לא שכחתי את ניק קייב פשוט אין לי זמן. זה גם קלאסיקה ולא בוער וזה עוד יבוא.

קולפליי סובלים מתסמונת שלמה ארצי ו- U2. ככה זה כשמצליחים יותר מידי. מה גם שלסולן שלהם יש קול מאנפף. מצד שני זה החותם הקולי של הלהקה. לאחר שמתגברים על כל זה ועל האליטיזם התרבותי והסנוביזם השטותי ומקשיבים לאלבום, הוא ממש מצויין. אני מאד נהנה. והוא בוודאי מומלץ לכל מי ששומע גלגלצ.

ועוד שיר כדי להוכיח את טענתי: Coldplay-42


וכדרכנו בזמן האחרון הנה גירסת האנימציה לילדים, שגם מבוגרים יאהבו ללא ספק. בחיי שזה במקרה. פשוט אלוהים אוהב אותי ואת הבן שלי שמינה את עצמו כעורך הראשי.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

היי אייל
ברכות על האתר..סופסוף מצאתי את הזמן להציץ באתר..פשוט נעים לעין..בקשר ללהקה..אני פשוט לא מכיר..אם הייתי מאזין לשיר מבלי לראות את הקליפ הייתי בטוח חושב שזה בונו מ U2. הלהקה נשמעת כמו להקה בריטית סגנון בריטי...אבל השיר קליט..שמעתי כבר 3 פעמים..

Unknown אמר/ה...

שלום רועי,

אתה מאד משמח אותי, בדיוק בשביל זה נועד הבלוג הזה, לקרב אנשים למוסיקה טובה. ותבוא לבקר שוב... רוב השירים כאן קליטים (לפעמים אני מרגיש שיותר מידי) ויש לי הרגשה שהאלבום של קולדפליי נועד בדיוק בשבילך.


פוסטים אחרונים וממש שווים !