לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 5 ביוני 2008

Copy Paste



Cut Copy - Hearts On Fire

כשהייתי ילד היה אסור להעתיק, היום הבת שלי בכיתה ד' וכל עבודת שהיא מכינה היא ברמה של עבודה סמינריונית באונברסיטה, מודפסות וכמובן עם ציטוטים נבחרים מהאינטרנט. העולם משתנה מהר. ותמיד אני חוזר לדוגמא שאפילו בויילר עם טיימר לא היה לפני רק 20 שנה.
במוצאי שבת איאן בראון נתן הופעה. כמו שכתבתי קניתי את תקליט הבכורה של הסטון רוזס (למעשה אחותי קנתה לי), והוא זה שאחראי לסגנון הבריט רוק דאנס. אני חייב להודות שהאלבום הזה היה פחות משמעותי בעייני משל הפיקסס. ולכן ארקטיק מאנקיז כל-כך מדברים אליי.

אבל בינתיים גם הרוק-דאנס חדר לי לנשמה והדוגמאות לכך הם LCD SOUNDSYSTEM, ואפילו הטינאייג'רס. אני מזכיר בהזדמנות זו את בל-מאנדיי של ניו-אורדר שהיו למעשה להקת רוק לפני כן (ג'וי דביז'ן), ואפילו דאפש -מוד נהיו יותר רוקיים וגם יותר דאנסיים עם השנים.
ועכשיו Cut Copy שהוציאו אלבום שצריך לרקוד אותו. כן, והוא נשמע כמו ניו-אורדר. הוא קצת יותר מידי יורופופי בשבילי למרות שהלהקה מאוסטרליה. אבל בסה"כ אלבום טוב. ולמעלה הקליפ החדש שלהם לשיר מאד מוצלח מהאלבום. להנהתכם.

נ.ב. תתרגלו שקצב העידכונים גבוה, יש לי פשוט המון דברים טובים שמצאתי.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכונים, מעניין לי פה, למרות שלא תמיד מגיבה.
מקווה שקיבלת את המיילים, ושוב תודה על הדיסק!
(ועכשיו גם הבנתי שהייתי ממש קרוב אליך לפני שבוע).

אנונימי אמר/ה...

הי
1. מאיפה אתה מוצא את כל הדברים האלו?
2. איך יש לך זמן לשמוע הכל?
3. האם באמת אפשר להנות ממוזיקה בשמיעה של כל כך הרבה חומר חדש?

סתם תהיות שיש לי...

Unknown אמר/ה...

התשובה הרצינית (יש גם תשובה לא רצינית אבל מישהו עוד ישלח לי עובדת סוציאלית) היא: שאין לי עוד תחביב אני לא מבלה בכדורגל למשל וזה חוסך לי המון זמן. אני שומע מוזיקה ברכב , לפני השינה, הילדים שלי גם אוהבים לשמוע. אני שומע במקום טלויזיה בזמן שכולם רואים הישרדות וכו'...
הבעיה הגדולה היא הסינון. כי יש כל-כך הרבה שפע. (תתאר לעצמך שבכל רגע נתון יש לי 20 פוסטים שלא פרסמתי כי אני לא רוצה להעמיס)ולכן הכנתי את רשימת האלבומים של 2008 תוך כדי מהלך השנה כדי להזכיר מה באמת שווה, ובמה שווה להתעמק.


פוסטים אחרונים וממש שווים !