לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 3 באוקטובר 2008

נבדק ונמצא פרימיום בוידאו

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום, מבחר סרטוני וידאו חדשים. כמה דברים קורים כשאתה חוגג ראש השנה. חבל על המילים, שופופו, שזה שורו בעברית:

1. Janelle Monae - Many Moons - זה סרט קצר של זמרת שחורה חדשה שכבר כתבתי או השמעתי אותה בבלוג. נחמדה. מעניינת. בנתיים הוציאה רק EP אחד. הכיוון טוב אבל צריך עוד ועוד מוסיקה. בינתיים יש תדמית ופוזה וסרטונים והפקות. אבל נחמד.


2. Coldplay -Lost - מה לא נאמר עליהם. כן יש בעיה מסויימת עם האלבום שלהם. לפחות כמה שירים מפוספסים בעריכה בגלל שהוצמדו לשירים אחרים. ויש גם שירי מילמולים שחבל. אבל בכל זאת האלבום שלהם טוב ומהנה. וזה אחד השירים הבולטים בו:


3. TV on The Radio- Dancing Choose - להקה מעניינת ובשיא פעילותה. שנה שעברה הוציאה אלבום טוב, השנה קצת פחות. אבל שווה האזנה, כי מי שלא מעיז לא מתיז.


4. Port O'Brien - Stack on a Boat- היה להם קליפ שיר מגניב I woke Up Today, אז לא ננסה את זה.


5. Okkervil River- Lost Costlines - להקת הרוק אוקרביל ריבר. הוציאה שנה אלבום המשך לאלבום שיצא שנה שעברה. נחמד. שמעתי כמה פעמים. נחמד.


6. AU- RR VS D - שיר וקליפ יפים שחיביבים לראות. לא מכיר אותם מקודם.


7.Antony & The Johnsons- Another World- עוד וידאו רגוע ויפה.


8. Marine Stern -transformer. עוד וידאו בסגנון שנת 2008. רטרו אייטיז קצת יותר רוק מטאל. אבל לא כבד.


9. The Pornographers- Mutiny, I Promise You. - אולי הם בחרו את השם שלהם בגלל שהם כאלה לא סקסיים. סרטון לילדים. גם שיר מאפן.


10. Fleet Foxes- He Dosen't Know Why- פתאום הם נשמעים טוב. וגם הסרטון וידאו מתאים לאופיים. אחד השירים היותר טובים באלבום שלהם. אלבום שהרבה מאד אנשים אהבו מאד. אני אוהב את השיר הזה.


11. Keane- Spiralling- עוד שיר בסגנון שנות השמונים. גם הוידאו בסגנון אייטיז. נחמד/מיותר. תחליטו בעצמכם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

קצת כבוד ידידי! קודם כל מדובר בניו פורנוגרפרז, ודבר שני מדובר באחד הקולקטיבים המוזיקליים המשמחים והמוכשרים בעולם. שמחזיק (כשחקני משנה של המנהיג אי סי ניומן) את אחת מזמרות האלט-קאנטרי המהוללות בעולם (ניקו קייס) ואת אחד מכותבי השירים האהובים עלי (דן באייר). האלבום האחרון שלהם באמת חלש, אבל שווה לחפור אחורה. נסה שירים כמו end of medicine או Jackie, Dressed in Cobras (שקישרתי אליו פה: http://tapasntapas.com/destroyer/)

אני הכי מחבב את האלבום השלישי שלהם, Twin Cinema - אבל שני קודמיו מצויינים גם הם. גם אלבום הסולו של AC Newman לא פראייר


פוסטים אחרונים וממש שווים !