לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 18 באפריל 2010

מי אמר פליט פוקסס ולא קיבל?









מי אמר ביץ' בוייז ולא קיבל? מי אמר פליט פוקסס ולא קיבל? להקת החימום של גריזלי בר, Morning Benders, גם כן מקליפורניה, באלבום בכורה שנקרא Big Echo. הם רוכבים על גל ההרמוניות ברוק-פופ, שמזכיר גם את גריזלי בר אבל יותר מפוקס. לא יודע למה אין סביבם הייפ בארץ. יכול להיות שהגימיק מוצא. מבחינתי דווקא לא, רק עכשיו אני מתחיל להנות מהדבר הזה, אם כי במנות קטנות. פיצ'פורק נתנו להם ציון גבוה, אבל לא בגלל זה הם פה. למטה וידאו של השיר "הבטחות" שרודף אותי פה ושם השנה.

5 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני מאוד אוהב את הגל הזה של להקות כמו גריזלי בר, פליט פוקסס וכו', והמורנינג בנדרס הם לא פחות מנפלאים. ממש אהבתי את האלבום החדש שלהם, וכיף למצוא לפחות פה ושם איזכורים אליהם. לדעתי מגיע להם קצת יותר תשומת לב.

Unknown אמר/ה...

אני חושב שהם קצת פחות מקורים ואותנטים מפליט פוקסס. השירים של המורנינג בנדרס קצת מובנים מעליהם, כאילו כבר שמענו אותם פעם, ולכן אני פחות מלהב מהמכלול של האלבום שלהם, אבל אוהב את השירים שלהם כסינגלים. את הקטע של גריזלי בר אני כמעט שלא מבין כמעט בכלל.

Unknown אמר/ה...

אני מאוד אוהב את גריזלי בר והאלבום שלהם משנה שעברה הוא לדעתי לא פחות מיצירת מופת. אבל באמת נראה כי יש הרבה אנשים מאוד מסתייגים מהגל הזה והאמנים שדבקים בו. אני בכל אופן מאוד נהנה.
בהאזנות ראשונות לאלבום של הבנדרס הוא באמת נשמע לי ממוחזר ועובד על שטיקים מוכרים, אך ככל שהעמקתי בו (באופן מפתיע, דווקא הציון הממש גבוה שהם קיבלו מפיצ'פורק דחף אותי לחקור יותר את האלבום) הוא נשמע לי יותר מרענן אפילו קצת מיוחד, משהו שממש עשה לי טוב על הלב. הייתי אך לא מזמן בטיול בגרמניה ופתחתי כמה בקרים עם האלבום הזה וזה היה פשוט מושלם. אלבום בוקר לעילא!

הדר אמר/ה...

מקופפי הבוקר. שם מגניב.
הם מאוד חמודים, השירים כסינגלים נהדרים, כפי שאמרת כבר, את המכלול פחות אהבתי.
הם מעולמים (אפשר להתעלם מהם, יש מילה הגיונית?). הם מהסוג של האלבומים שאתה שוכח שאתה שומע מוזיקה.
אבל Excuses זה שיר מקסים למשל!
הנה גרסה יפה יפה עם יוקללה שמישהו עשה: http://www.youtube.com/watch?v=OD072SlIIWU
וחפש שם גם יש גרסה עם תזמורת.
בוקר טוב ומקופף שיהיה.

Unknown אמר/ה...

יפה, הדר.


פוסטים אחרונים וממש שווים !