לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 29 באפריל 2010

נבדק ונמצא פרימיום - חתונה אינדית



עוד מעט ל"ג בעומר, בל"ג בעומר הרבה חתונות, ולכבוד זאת נבדק ונמצא פרימיום בנושא 'חתונה אינדית':

הידעתם שבקנדה אנשים משלמים לזמרים מפורסמים עשרות אלפי דולרים (!!!) רק בכדי שישירו שיר אחד לפני טקס החתונה??? מוזיקה מזרחית היא לא כוס התה שלי, וזו בלשון המעטה. אפשר לתפוס תחת ולתנשאות כמה שרק אפשר על זמרים כמו אייל גולן וקובי פרץ, אבל זה שיש אנשים בארץ שלנו שמוכנים לשלם גם 10,000 שקל לזמר, רק בשביל שישיר שיר אחד לפני החופה, אני חושב שזה תעודת כבוד למוזיקה וגם גאווה לאומית. והסיפור על קנדה הוא לא אמיתי, רק רציתי שנבדוק ביחד כמה רגשי נחיתות יש לנו. זה שאני לא אוהב מוזיקה מזרחית, או יותר נכון את הפופ הזה שעושה אייל גולן, שרית חדד וקובי פרץ, לא אומר שזה לא מכובד. פופ כשמו כן הוא: פופלרי, עממי וגם בינינו בד"כ המכנה הנמוך, לא תמיד המכנה המשותף ולא תמיד הנמוך ביותר. היה נחמד אילו אנשים היו מזמינים לשיר בחתונות גם זמרים אחרים, כמו אסף אמדורסקי או עברי לידר. אתם יודעים מה? גם יהוא ירון או ירונה כספי היה יכול להיות מעניין, וגם לא נזק כזה גדול לכיס. תחשבו על זה. (והנה גם הגורילז עושים היפ-הופ מזרחי- נשבע לכם !)

והפעם בנבדק ונמצא פרימיום:
1. נתחיל מצמד משפילד בשם Slow Club בשיר פולק-אנ-רול שמח, שמתאים מאד לחתונה אינדית. השוס של הוידאו הוא מתופפת בלונדינית וסקסית במיוחד, רוקדת עם תלבושות סטייל מולאן רוז'. השיר מתחיל להיות ממש נעים רק אחרי שתי דקות, בסוף יש אפילו שמפניה והכל נורא בכיף.

2.אחרי שמתחתנים יש ילדים. השבוע ראיתי הופעה של Foo Fighters בתוכנית מספרי סיפורים ב-MTV (יש דבר כזה). דייב גרוהל סיפר שהוא ביקר בבית של ניל יאנג פעם, ואז הוא ראה שיש לניל יאנג חיי משפחה, ילדים וכל זה, והוא היה די מופתע שזה אפשרי - להיות רוקר וגם איש משפחה, ואז הוא החליט שגם הוא רוצה להיות כזה. השיר למטה הוא של יונסי מתוך הסרט "הדרקון הראשון שלי" ותלת מימד השני של בני, שאומר שזה הסרט הכי טוב שהוא ראה בחיים. לעוף כנראה עושה לו את זה.




3. אם כבר חתונת אינדי: קורטני לאב, מזדקנת, או שלחיות עד הקצה את הנוסחא סקס, סמים ורוקנרול לא בדיוק תורם למראה. להיות אלמנתו של קורט קוביין זה מחייב, אבל היא גם שמה פס על זה, וגם מצליחה לא לבייש. מהאלבום החדש של Hole אהבתי את סמנטה, שנועד להיות שיר אצטדיונים, ויש גם את הוידאו הזה:



4. נישואים יכולים להוציא כל אדם מדעתו, אבל בסופו של דבר זה בדוק שגברים גרושים או ערירים חיים פחות. כמה וכמה שנים פחות. אז מה הסוד של הנשים. איך אי-אפשר לחיות איתן וגם לא בלעדיהן? ג'יימס היא להקה מפעם. אין בהם שום דבר חדשני, אני חושב שמעולם לא היה להם, חוץ מאיזו רעננות נעורים כזאת פשוטה. השיר הזה מתוך האלבום החדש שלהם, נשמע טוב:



5. הגורליס שרים בסטיילו יחד עם בובי וומאק רק על אהבה. בהופעה זה אפילו יותר אדיר מאשר באלבום
If it's love, it's electric.
It'll be flowing on the streets,
Night after night,
Just to get through the week.
Sometimes it's hard.




6. אם כבר ילדים. קבלו את הוידאו ילדים החדש של MEW שהוציאו שנה שעברה את אחד האלבומים הכי אוהבים עליי אי-פעם




7. ולסיום לצורך קיום המשפחה, ילדים וכל זה, "דפיקה קדושה" - HOly Fuck- וזהו זה ! את התנוחה האינדית ניסתם כבר פעם?



וקחו כמה פרסומות מצחיקות על חתונות, עלי:

Super Bowl Commercial Budweiser Wedding
funny wedding Winstar casino commercial
Funny Wedding Commercial
WORLD'S FUNNIEST COMMERCIAL - Wedding - Diet Dr Pepper
וגם סידרה של סרטונים עם עצות לרווקות מאוליביה -איך למצוא אהבה

שתהיה לכם שבת פרימיום !


4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אחד הטובים.

תודה - תענוג.

Unknown אמר/ה...

תודה לך

erankatz אמר/ה...

בקרוב אני מתחתן, ובמהלך התכנונים בדקנו את האפשרות להביא את בום פם לנגן בחתונה. בסוף ויתרנו, אבל עדיין, חתונה אינדית יותר מזה אולי אין.

Unknown אמר/ה...

בום פם זה רעיון !
למה ויתרתם? בגלל המחיר?


פוסטים אחרונים וממש שווים !