לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 19 בפברואר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - מנות קטנות וטעימות



לפעמים עדיף לקבל דברים במנות קטנות. אחרי שהמלצתי ללכם על חמישה (!!!) אלבומים חדשים השבוע (גם אני משתהה מהכמות), הגיע הזמן לכמה מנות קטנות וטעימות של דברים טובים:

1. למעלה ג'ונסי, סולן סיגור רוס בשיר חדש. קראתי שהלהקה יצאה להפסקת התרבות, לצורך הולדת ילדים, אבל ג'ונסי כרגע לא בעניין של להביא ילדים בעולם, אלא בעניין של להביא שירים לעולם. אולי עדיף כך, שיעשו ילדים בתורות ומוזיקה בתורות, ואנחנו נמשיך להנות.

2. אני לא ממש בקטע של אביינט, אבל השיר והוידאו הזה של Eluvium , תפס אותי. יש בו הרבה בניינים, אני אוהב בניינים, אלה מפורטלנד. במקרה הזה אני אוהב את השיר למרות הבניינים, ולא בגללם.



3. האלבום של האנטלרס לא חודר את המעטפת של הליבידו שלי, אבל עכשיו יצא לו וידאו חדש והשיר ממש מוצא חן בעייני, אולי בגלל שהוא יחסית קצבי לשאר האלבום.



4. קורטני לאב, לא רק וואייט טראש ולא רק אלמנתו של, בשיר חדש ומפתיע לטובה



5. עוד אחת שהפוזה שלה היא העיקר, והפעם ההיפוך הגמור מקורטני לאב. לא היה לי מושג שהליידי גאגא הזאת יודעת לשיר, אבל מסתבר שגם רק עם פסנתר היא מצליחה להרשים



6. ואם הגענו עד הלום, ובכל זאת אנחנו במדורת האינטרנט הקטנה שלנו, אז הגידו שלום לאדם יאנג, שנקרא Owl City, מדובר בגירסה הגברית והאמריקאית של לילי אלן, כלומר פופ בייתי שפורסם במייספייס והפך ללהיט עולמי. זה לא אמור להיות ככה, אינדי אמור להיות אחר לגמריי, וגם קשה לי להבין איך לא ידעתי מכך עד היום. יש לזה גם כבר פרודיות. איפה אנחנו חיים, ואיפה העולם חי???? ובמילים אחרות: מליוני ילדים אמריקאים כן טועים !

שתהיה לכם פרימיום של שבת :-)

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !