לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 בפברואר 2010

נבדק ונמצא פרימיום - קחו את זה בקלות



אני כל הזמן מרgיש צורך להשקות אתכם בידע על מה שאני מביא לכאן. כי בכל זאת לדעת- משדרג במעט את חווית האזנה. לפעמים בא לי דווקא אוירה יותר נונססית סטייל דורי בן-זאב ב"עוד להיט", או בתוכניותיו ברדיו כמו "חור ברשת" שהיתה ברשת ג' או "טרמפ" מגלי צה"ל (אני משער שחלקכם לא יודעים על מה אני מדבר, אבל היה ממש כיף). אז אני אשתדל לשלב.

1. למעלה החבר'ה של הישרדות עולים לשמים. מתוך שיר של להקה חדשה בשם לימונדה.

2. כבר די מיציתי את Passion Pit עם שיר ה"ראש הישנוני" שלהם בשנת 2008, אבל עכשיו יש לו וידאו חדש ולא יכולתי למנוע מכם את התענוג של לצפות בו. ראש ישנוני - מסתובב, מסתובב:



2. ארנבים מפוחדים בשיר שאומר "אין כמוך" או משהו כזה.



3. הצמד זואי דשנל ו- M.WARD לקראת החלק השני שלהם מתוך הפרוייקט She & Him . כמעט עברה לי ההתאהבות אבל לא.




4. אי-אפשר להתעלם משיר ישן של הנדריקס שרק עכשיו יצא לאור.

Jimi Hendrix - Valleys of Neptune


5. פרוייקט חדש ל- David Byrne ו- Fatboy Slim, היה כבר שיר אחד מתוכו כאן כשיר השבוע, ועכשיו יש שיר חדש הפעם עם פלורנס וולש המשוגעת.



6. ולסיום: ניק קייב, ג'וני קש, כריסטי היינד והילדים של מייקל ג'קסון - זה נשמע כמו התחלה של בדיחה גרועה- כולם בכתבה לקראת הקלטות של שירי צדקה למען האיטי. אף אחד לא יצירתי מספיק בשביל להקליט משהו חדש, אלא רק להקליט שירים ישנים מחדש. איפה בוב גלדוף כשצריך אותו?
מעניין לראות עכשיו את Band Aid , סטינג צעיר ומצטיין בקולות רקע ל..סיימון לה-בון. לא זכרתי..אבל גם לשם בונו כבר נדחף. בזמנו, די זלזלנו בקיטשיות של השיר, אבל עם הזמן למדנו להעירך אותו. חבל שהיום אף-אחד לא מקליט שיר מקורי. בעצם היה פה אחד כזה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !