לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 11 בפברואר 2010

לשיר כמו ונוס - שירלי בייסי



שירלי בייסי נולדה בשנת 1937, מה שעושה אותה בת..פיייי צריך מחשבון בשביל זה. כבר 60 שנה שהיא מנפקת להיטים. מה שהופך אותה לזמרת הכי ותיקה בעולם אחרי מדונה. סתתתתם. היא כבר מכרה 135 מיליון (!!!) אלבומים עד היום והיו לה 35 להיטים במצעד הבריטי , יותר מבננהרמה. עוד שני פרטים שנחמד לדעת עליה, היא בריטית והיא לא כושית אבל חצי אלגי'ראית, לאמא שלה קראו עליזה והיא נולדה בבת ים (תתעלמו מארבעת המילים האחרונות). מבין הלהיטים שלה אתם בטח מכירים את גולדפינגר ויהלומים לנצח, ואם אתם לא מכירים, אז כיף לכם ,כי יש לכם עוד הרבה פיסות אינפורמציה קטנות ולא חשובות, אך נחמדות לגמריי שאתם צריכים לאסוף בחיים.
בסוף שנה שעברה שרילי בייסי הוציאה אלבום בשם The Preformance, שלושים שנה לא יצא לה אלבום עם שירים מקורים, אבל עם כל החגיגה שהיתה כאן בסוף שנה שעברה למי היה כוח להקשיב לו. עכשיו שלא תחשבו שהיא פריירית, למשל את השיר למעלה כתב ג'יימס ממאניק סטריט פריצ'רס, ויש באלבום הזה גם שירים של רופוס ויינרייט, ריצ'ארד האווולי וכותבים צעירים אחרים. כמה טוב יכול להיות טוב? הרבה יותר ! האלבום כולו לא מעלף כלל, אבל הלהיט שמושמע גם בגלגל"צ שבו היא אומרת שהיא ילדה מטייגר ביי, מדגדג לי בכל הקצוות של הריגושים.

3 תגובות:

הדר אמר/ה...

אני יודע שזה לא קשור, אבל אתה חייב לשמוע את האלבום החדש של מנצ'סטר אורקסטרה. אמנם הם משנה שעברה, אבל זה אלבום שאני פשוט לא שוכח.

אם אתה לא אוהב אותו, אני משנה את הכינוי שלי למה שאתה רוצה.

http://vimeo.com/3682162
זה אחד השירים היותר טובים, וכל השאר באותה רמה. אז זה גורם לך לשאול איזה אחד היותר טובים?

Unknown אמר/ה...

הקשבתי. נחמד, לא מפיל אותי. אני אריה שבע מידי. לפעמים זה מפריע. יכול להיות שאם לא היה מבול כזה של אלבומים, זה היה יותר מעניין.

איל אמר/ה...

ענקית. גם אני שמעתי השבוע את השיר הזה ברדיו ואהבתי מאוד..נשמע טרי ורענן לא נוסטלגי..אבל מבין מדבריך שיתר האלבום לא משהו, חבל..


פוסטים אחרונים וממש שווים !