לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 1 בפברואר 2010

רומנטיקן חסר תקנה



רומנטיקן חסר תקנה. זה מה שאני ! בסוף נכנעתי לאח הגדול. הפסקת החשמל ויחד איתה היציאה מהכוח אל הפועל של הרומן של סער ואיילה, הכניעו אותי סופית. הייתי יכול להחליף את ארז שיושב לידם ואומר להם: "איזה מקסימים שאתם". אני מזדהה עם כל ההצעות הרומנטיות שלו:" תשאל אותה מה 5 הדברים שהיא הכי אוהבת.."
האמת היא שהגענו גם לשלב בתוכניות ריאלטי שאני מגלה בהם עניין. הדמויות הופכות להיות יותר עגולות. אני כבר מעריך, מכיר ומוקיר אפילו את איילין (מה זה השם הזה ?!), ויותר חשוב סוף-סוף יש כוסית אחת לרפואה בתוכנית ריאלטי. אמנם היו צריכים לייבא אותה מאמריקה, אבל סוף-סוף יש על מה לפנטז. זה די מוזר כי בארץ יש כל-כך הרבה נשים סקסיות - לא ברור למה אף-אחת לא מגיעה לתוכנית ריאלטי. היחידה שהיתה שווה עד היום היא ויקה, וגם היא לא בדיוק הטייפ שלי. למען הסר ספק גם ג'ני לא הטייפ שלי, אבל בלונדיניות חטובות עובדות על כל גבר בכל מצב צבירה נתון - זו פשוט ברירת מחדל אבולוציונית, זה בכלל לא עניין של טעם.
הדבר הטוב בכל זאת בסדרות ריאלטי היא האפשרות לפגוש ישראלים שונים ממך, למשל אלירז. אני מעריץ אותו על איך שהוא טיפל בסיום המשבר בינו לבין סער. במיוחד את הפניה האמיצה לאיילה. הריב בין אלירז לסער הוא משל לכל ההתנהלות שלנו בויכוחים, אפילו לאומיים. אני חושב, למשל ,שהגענו לכדי קונצזנזוס לאומי בכל השאלות הקיומיות, אבל אנחנו ממשיכים לריב רק בשביל לשמר את המחנות.
אבל אם נחזור לרומנטיקה, אז למעלה יש וידאו שמזכיר את הפסקת החשמל באח הגדול, וגם את החשמל בין האוהבים, וגם את החשמל הסטטי בידיים של ארז - אנרגיות חיוביות ! יש עליו.

2 תגובות:

הדר אמר/ה...

מגניב שאתה רואה ריאליטי והכל, אבל לא חושב שהיית צריך להשוואות את הריב בין סער לאלירז לבעיות הלאומיות שלנו, עם כל הכבוד לאלירז וסער.

והשיר מגניב, כרגיל אתה מביא דברים טובים לאוזן.

Unknown אמר/ה...

אני דיברתי רק על צורת השיח. ואני לא רואה ריאלטי מתוך בחירה :-)


פוסטים אחרונים וממש שווים !