לעקוב אחר הפרימיום

יום ראשון, 31 בינואר 2010

לפחות יש לי שיער



בימי שישי האחרונים אני נוהג לשבת בבית-קפה במדרחוב של זיכרון שנקרא : "דרך היין". זה מרגיש כמו אירופה. בין השאר יושב שם באופן קבוע אלון גל הקירח, על שולחן הפונה לרחוב שכל המי ומי (מי בעצם? זה רק אנחנו האנונימים) יראו אותו. בא לי להגיד לו " אתה נראה לי מוכר... אתה מזכיר לי איזה כוכב פורנו שראיתי פעם". האמת, נראה לי שהוא חיבק יותר אנשים מכל כוכב פורנו אי-פעם.
למי שלא חי בארץ הזאת, הרי החדשות: אייל גולן נכנע לקרחת ועשה קעקוע על העורף- במקום שממנו לוקחים שיער להשתלות שיער, כנראה כדי להסתיר את הצלקת - וכל הארץ נרעשת. לכבוד כך כתבתי שיר:
הגב שלי נתפס
יש לי צפצופים באוזן שמאל
הברך שלי כואבת
(עקב פיקה שחוקה)
איבדתי קצת תחושה
במקום החשוב
(מרוב נסיעה באופנים )
בינתיים זה עבר
אבל כל זה לא חשוב
כי יש לי שיער !!!!
קצת אפור, קצת דליל,
אבל למי איכפת
אני נראה בן 38
וזה מספיק לי כמעט
כי יש לי שיער
וזה העיקר !!!
(אם הייתי זאב טנא הייתי גם שר את זה חצי שיכור)

למעלה וידאו שמדגים מה אפשר לעשות עם שיער. דברים שלא חשבתם עליהם. יצירתי במיוחד. שיר די חדש, דרך אגב.

4 תגובות:

Travelling Ibex אמר/ה...

פוסט גדול! צחקתי.

Unknown אמר/ה...

איזה כיףף

אנונימי אמר/ה...

אתה גאון!!!!!
בחיטוטים אחרי פוסטים אחרים הגעתי לזה וכל כך צחקתי שאתה לא מבין כמה...
:)

Unknown אמר/ה...

מקבל את התואר בענווה


פוסטים אחרונים וממש שווים !