לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 5 בנובמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - המהדורה הבינלאומית


אז אתמול היה קצת שונה ומלא דברים ישראלים, הפעם נחזור לסינגלים חדשים וקליפים חדשים. גם נכתבו הרבה דברים אתמול, אז היום רק תכלס. פרימיום-מיוזיק ! והשבוע היה הרבה מה לסנן, הבאתי לכאן את הטוב ביותר:

Amy Winehouse - Like Smoke ft. Nas
מה יותר מוכר מאלבום אחרי המוות של איימי ווינהאוס ? נכון ! אלבום כריסטמס של איימי וויינהאוס. מי שניחש נכון מקבל חולצה ותקליט. כצפוי חברות התקליטים לא עמדו בפיתוי ולקחו א כל העודפים הראויים לשידור של איימי וויינהאוס והרכיבו אלבום. כאן יש פירוט בעברית של כל אחד מהשירים באלבום שיקרא Lioness: Hidden Treasures. ובלי ציניות, אי-אפשר לבוא בטענות לעוד שירים של ווינהאוס, ולא יקרה שום דבר אם חברות התקליטים והמשפחה של ווינהאוס ירויחו משהו על הדרך. בינתיים יצא סינגל אחד שמאד אהבתי :

Amy Winehouse - Like Smoke ft. Nas


The Kills - Baby Says
כשהם באים לי בסינגלים אז אני די אוהב את The Kills. שיר יפה:



Broken Toy Boy - Make the Girl Dance
הקליפ הזה די זיעזע אותי ולא בגלל הלאנז'רי. אולי בגלל שהגברים נראים בו יותר כמו גופות. הרבה פעמים טוענים שגברים מתייחסים אל נשים כמו אל בובות, והנה בא הקליפ הזה ומזכיר ללכולנו שמי שהתחיל עם זה הם דווקא הנשים. יש כאן מסר, אני בטוח. רק מהו ? נראה לי שלכל אחד יש תשובה אחרת בנושא.



Hollerado - Good Day at The Races
עוד קליפ שמכיל גימיק הוא הקליפ הבא שבו תחרות יענים. גם השיר לא רע



We Cut Corners - Pirate's Life
השיר היפה והעדין הזה, היה כבר כאן פעם, עכשיו יש לו גם קליפ מצוייר ויפה:



Kaiser Chiefs - Kinda Girl You Are
אחד האלבומים שאהבתי השנה, רק אני לבדי בארץ הזאת. באנגליה זה הצליח הרבה יותר. והנה עוד סינגל שאתם יכולים לתת לו צ'אנס. שוב לאנז'רי, שיעזור לכם לעבור את הכל בשלום.



Buddy Miles - Down By The River
[תןדה לאיתי כוחיי] הפינק פלוייד הוציאו שוב את כל האלבומים שלהם במהדורה מיוחדת, לא זוכר איזה תירוץ הם מצאו הפעם. השיר הזה הוא קאבר שעשה באדי מיילס לניל יאנג בשנת 1970. איך זה קשור? תקשיבו איך זה מזכיר את הצד האפל של הירח שיצא שלוש שנים לאחר מכן:



שתהיה לכם פרימיום של שבת !


פוסטים אחרונים וממש שווים !