לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 26 בנובמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - נקפץ על המיטה


נקפץ על המיטה/ מאת העורך הראשי

בוקר טוב

ילד שלי

כולם קמים

זה יהיה היום הכי נפלא

נקפץ על המיטה

העורך הראשי כתב שיר, הוא כבר בן חמש וחצי, ובינתיים עושים כל מה שהוא רוצה - זה קצת מסביר את האופטימיות. גילית עוד כמה שירים טובים וחשבתי שאין טעם להשאיר אותם למחר. אז השבוע פעמיים כי נבדק ונמצא פרימיום  הקודם קצת חורפי, זה יותר שמשי וחמים:

Florence and the Machine - Take Care
אהבתי את האלבום הקודם של דרייק, את החדש פחות. אבל זה לא מפריע לי להנות מאד מביצוע של פלורנס לשיר שלו.  תראו כמה עדינות ופראות יש באישה אחת צעירה שנראיית קצת יותר בוגרת לגילה, במובן הטוב.


Amy Winehouse - חדש !!!
עוד שיר חדש לאיימי ווינהאוס. קטע גנוז מאלבומה הראשון. שיר נהדר, ממש:

Amy Winehouse - Halftime


Givers - Up Up Up
שמחה שיכנע אותי להקשיב לאלבום האנדרייטז של גיברס.  יש כאן כמות בלתי מבוטלת של שמחה. מזכיר לי במשהו את הרוח של וומפייר וויקאנד, למרות שזה יותר פופ אנ רול ופחות מקצבים. להאזנה לעוד שירים



Laura Marling Ryan Adams - Oh My Sweet Carolina
לא היה לי מושג שראיין אדמס כתב את אלבומו האחרון בעקבות אלבומה השני של מרלינג - אותי דברים כאלה מרגשים. מאד יפה לראות את לאורה מרלינג שרה יחד איתו שיר מתוך אותו אלבום. לפעמים כל מה שאתה צריך בשביל השראה זו מישהי עם המון נשמה.



Outfit- Two Island
מוכרת לי הלהקה הזו, ולא זוכר מאיפה. לא רוצה לשאול אותה אם היא מגיעה לפה הרבה, שלא תחשוב שאני מתחיל איתה. אבל ככה לפלרטט זה דווקא נחמד



Political Fuck - Balkan Beat Box
אני מרגיש חובה להבין את הקליפ הזה לפה למרות שאני לא אוהב לא את השיר ולא את קליפ. [קישור].

Close Lobsters - Your Violently Pretty Face
פינת הקלאסיקה הפעם בהמלצה של יובל קאולי, הלובסטרים משנת 1988, שיר אינדי מושלם:



הופעות פרימיום
ג'ינס אדיקשן הופיעו בישראל. זו להקה ותיקה שפועלת משנות השמונים וגם הוציאה אלבום לא רע השנה. אפשר לראות את כל ההופעה הזו כאן [קישור]. חוץ מזה, בקרוב ההופעה של התזמורת של סן-רא שאמורה להמשיך את מורשתו של מוסיקאי הגאז האגדי Sun Ra.  בן שלו כתב עליו השבוע: "הוא הגיע מכוכב אחר במטרה להציל, באמצעות המוסיקה החוצנית שלו, את כדור הארץ ואת בני האדם. לגאול אותם מהחורבן שהם ממיטים על עצמם. 'המשימה שלי היא להפוך חמישה מיליארד בני אדם למשהו אחר', הוא הצהיר.'לגמרי בלתי אפשרי. אבל מאחר שכל הדברים האפשריים כבר נעשו על ידי האדם, אני חייב לנסות את הבלתי אפשרי'". הנה הסיפור שלו:


וגם כשמש אור:
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !


פוסטים אחרונים וממש שווים !