לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 27 ביולי 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לבדוק דופק


פתיחה
מוסיקה היא הדופק של העולם. כיוון שאת מה שהיה לי להגיד כבר אמרתי בפוסט קודם, אז הפעם רק מוסיקה פרימיום של שירים חדשים. הבה נצא לבדוק דופק.

Swans – The Apostate
לא הייתי בהופעה המיתולוגית שלהם בבארבי (הופעה שזכורה היטב לכל מי שהיה בה בשל הווליום הבלתי מתקבל על הדעת שגרם לכאבים פיזים ממש בחזה), אבל מאז כל שיר חדש שלהם מסקרן אותי. הם לקראת אלבום חדש והשיר הראשון ממנו שערוך לגירסה של עשר דקות נשמע טוב
Swans – The Apostate

Raveonettes - She Owns the Streets
מסוג השירים שישר מעלים לי בדימיון בחורה צרפתיה שהולכת ברחוב ופזזת להנהתה.

Raveonettes - She Owns the Streets

Mac DeMarco - My Kind of Woman
יש לי חולשה בלתי מודעת למוסיקה מקנדה. למשל השיר הזה של מק דמקרו שממשיך את השיר הקודם בנושא

Mac DeMarco - My Kind of Woman

Stone Roses - I Wanna Be Adored - Benicassim 2012
קניתי את אלבום הבכורה שלהם כשהוא רק יצא. ועד היום אני חושב שבשביל להנות ממנו עד הסוף היה צריך לחיות במנצ'סטר. אבל גם כך הוא נחשב מופתי ובוודאי קלאסי. ולמה כל-כך נזכרנו שהם. כי הם התאחדו והופיעו ביחד לאחר הפסקה של 16 שנה ! נשמע קצת שונה מפעם, אבל לא בהרבה:



Torche - Kicking
אלבום טוב הוציאו טורץ' השנה. נסו את השיר הזה (הקליפ חדש דנדש)

Torche - Kicking


Chelsea Light Moving - Frank O'Hara Hit
ת'ורסטון מור מסוניק יות' חוגג יום הולדת עם שיר חדש שהוא אוציא עם להקה חדשה שהוא הקים. זה השיר השלישי שלהם והוא מצויין. שווה להזכיר שוב את האלבום שהוא הוציא השנה.

Chelsea Light Moving - Frank O'Hara Hit

Animaux Surroun - Booking Rooms
זה לא אלבום חדש, אבל נתקלתי בו השבוע והופתעתי כמה שהוא טוב. נראה לי שגם אתם תסחפו (הייתי כותב עליו יותר, אבל אני ממש הרוג מעייפות בשלב הזה)




ואתם יודעים את התרגיל
החיים יפים והמוסיקה פרימיום

פוסטים אחרונים וממש שווים !