לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 5 בדצמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום - ויוה לה פראנס 2008

אנחנו לא מחוברים מספיק לצרפתיות שבנו. ויש בנו, רק אם נוציא אותה החוצה. ממש חבל שדרדרנו את היחסים בין שתי האומות, אבל עכשיו כבר אין נשיא אנטישמי בצרפת וישנה הזדמנות לעורר בנו את כל החשקים הצרפתיים, ללמוד מהשיק ומהאלגנטיות החמה של הצרפתים. מה שיפה אצלם שהם אוהבים יופי ואסטתיקה, בעת ובעונה אחת עם זה שהם נהנתנים עד כדי כך שהם יכולים להתקלח רק פעם בארבעה ימים, כי ככה בה להם... ולשתות חצי בקבוק יין בממוצע בכל יום.

אני לא מבין צרפתית ובטח לא דובר צרפתית. למדתי פעם קורס קצר שאחריו במקרה טסתי לפריס כך שידעתי לשאול איפה השירותים. הסיבה שלא רציתי ללמוד עוד היא בגלל שהם הרגיזו אותי עד תיעוב. אבל יש גם זמן לסלוח. ובלי קשר אני ממשיך כל הזמן ומשתדל להנות ממוסיקה צרפתית כשמזדמן לי. ולכן נבדק ונמצא פרימיום היום מוקדש לשירים צרפתיים. רובם ככולם מהשנה הנוכחית, כייפים ושיקיים להנהתכם:


1. כיאה לצרפתים נהנתנים נתחיל את הסיור בדבר הכי מהנה, בקינוח: Julien Doré- Les limites. בוידאו מצחיק. בגירסה הישרה וההפוכה.
Julien Doré - Les Limites (Clip Web)


2. אי-אפשר להיות בצרפת בלי להיות בבתי קפה של פריס כמו בשיר Soha Cafe bleu . יש לי חבר שכל מה שהוא עשה בפריס במשך שבוע זה לשבת בבתי קפה ולעשן.

3. Loane - Jamais Seule ואחרי שהיינו בעיר ובמעדונים הגיע הזמן לצאת קצת לכפר לטבע. אין כאן כרמי ענבים רק שדות חיטה.

4. Anis- Rodéo Bld-ואם כבר קאנטרי. אז מה עם קצת רודאו. וידאו בסגנון אמריקאי. נו גם לצרפתים יש כנראה גלגל"צ.


5. עוד קאנטרי Gaëtane Abrial בהופעה חיה באולימפיה. בשירים צרפתיים בסגנון קאנטרי .


6. ואני מזכיר שבנבדק ונמצא פרימיום בשבוע שעבר היתה קמיל. וכך כל הפוסט הזה בעצם התחיל. והיא הכי מעניינת מכולם, אז הנה עוד וידאו של שיר שלה. נראה לי ששיפרה מההאח הגדול השתלטה גם על הוידאו הזה.

7. ולמי שמתגעגע ל- Yelle או רק לחלק ממנה, נניח הרגלים, אז הנה וידאו יורפופ נוסף שלה לשיר Ce Jeu

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

if already talking about french music, i must recommend the soundtrack of Les Triplettes de Belleville

the film is nice the music is great and some tracks goes so well with the film.. mainly were the three old ladies play

אנונימי אמר/ה...

שינוי האוריינטציה התרבותית של ישראל מאירופה (לרבות, צרפת ואיטליה) לטובת ארצות-הברית היא טרגית.

בשהותי בפריז הקיץ, שירו של Julien Doré היה להיט רציני- עוררת בי זכרונות...


פוסטים אחרונים וממש שווים !