לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 12 בדצמבר 2008

נבדק ונמצא פרימיום -The Devil Advocator

1. כמעט סוף שנה. כפי שבוודאי שמתם לב יש עוד כמה אלבומים פרימיום לשמוע, ואני משתדל עוד להעביר לכם בזמן שנותר את כל ההשלמות של המוסיקה השנה, ויש עוד כמה שבועות מאד צפופים ומהנים לפנינו. בשבוע האחרון של השנה יהיו פה 4 סיכומים של רדיו פרימיום להמונים שכדאי לחכות להם:

האלבומים של רדיו פרימיום לשנת 2008, מצעד השירים של רדיו פרימיום לשנת 2008, הקליפים של רדיו פרימיום לשנת 2008 וכמובן "האלבום הגרוע של 2008".

לאלבום הגרוע של השנה אתם יכולים לבחור. כל מה שצריך לעשות הוא לבחור אלבום אחד גרוע. אפשר עד עשרה. רצוי לנמק למה אתם חושבים שהוא גרוע, אבל לא חייבים. רק בשביל הריגוש והפורקן הנפשיי כדאי לכם לכתוב למה האלבום שבחרתם גרוע. לא צריך מגילות רק כמה מילים. אחרי שתעשו את זה כבר תרגישו אנשים יותר טובים. אם נימוק או בלי פיקפוק שלחו שם של אלבום גרוע לכתובת: premiumblog@gmail.com

2. השבוע גבי טרטקובסקי כתב כאן פוסט יפה על להקה אינדי מצויינת שכדאי לכם לקרוא ולשמוע. ואני מקווה שהוא יעתר להפצרותי לכתוב סידרת פוסטים על סגנון מוזיקה ספציפי שהוא מאד אוהב.

3. Basia Bulat הקנדית עושה מוסיקה שמחה כמו הוידאו הבא של השיר In The Night, אבל יש לה גם שירים מצמררים כמו Little Waltz שניתן לשמוע במייספייס


4. וידאו מצחיק ל Butch Walker מי שכתב עבור Pink, Katy Perry ו- Avril Lavigne. שיר פופ דליקטס The Weight Of Her , וצריך לראות את וידאו עד הסוף.


5. Architecture in Helsinki - That Beep- בכל זאת יש עוד סרטוני וידאו חדשים השנה ששווה לראות.


6. אילו היה צדק בעולם או לפחות היגיון אז את המוסיקה שאני מביא לרדיו פרימיום להמונים היו משמיעים כל היום ברדיו ואת המוסיקה שמביאים לאייפוד רעב היו משמיעים כל הלילה ברדיו, ועדין היה רדיו שמח וקליל, נגיש וקליט לכל דורש אבל בעשר רמות גבוה יותר. בשביל לא לקפח אף אחד אומר שאת מוסיקה המעמיקה יותר שאוהבים חבריי הבלוגרים האחרים כמו נמרוד מטאפס טאפס או גיאחה היו צריכים להשמיע בתוכניות אישיות מיוחדות.

אבל עד שהרדיו ישתנה הוא יעלם וישכח, ובינתיים יש אינטרנט ובאייפוד רעב כבר ערכו את המצעד שנתי. איזה כיף! מה שמיוחד בו זה הקו המוסיקלי הכללי שהוא ביטוי של אישיותם של אביעד ואוהד (שלא כותב בזמן האחרון), אם היה לי אלטר אגו מוסיקלי כך הייתי רוצה שהוא יראה. אבל אני לא צריך כי יש אותם. השירים כיחידות נפרדות לא תמיד מרגשים כמו המכלול. הנה הקישור למצעד של האייפוד רעב שם תוכלו לשמוע את כל השירים. חוץ מזה שתדעו שהמצעד של רדיו פרימיום להמונים יהיה אפילו יותר טוב, ואני אומר את זה באופן הכי משוחד שיש :-) אז כדאי לחכות !!!
ומתוך המצעד השנתי של האייפוד רעב יש הרבה שירים שלא הכרתי אבל כמה שאני ממש אוהב (דרך אגב במקומות די אחרונים במצעד) והתחלתי לטחון אותם, אז כדאי גם לכם.

שיר אינדי בסגנון עדות שנות השישים
43. Envelopes - Party
שיר אינדי בסגנון עדות שנות השיבעים
50. The_Courteeners - What_Took_You_So Long

שיר אינדי בסגנון עדות שנות השמונים
58 .White_lies- death

שיר אינדי בסגנון עדות שנות התישעים
51. Get_Well_Soo_-Prelude
ושיר אינדי בסגנון עדות שנות ה-2000 (שזה הכל כולל הכל)
55. Chairlift-Bruises.mp3


ועוד שני שירים מתוך סיכומי שנה של בלוגרים אחרים מחו"ל :
Department of Eagles -_No One Does it Like You.mp3
France - Collapsing at Your Door Step


ויש עוד המון מה לשמוע השנה. ויהיו עוד אחלה סיכומים.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !