לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 22 בדצמבר 2008

הרגע של השנה -2008


לא ערכתי על זה מצעד, וגם מדונה לא נישקה את בריטני ספירס השנה, אבל נדמה לי שהרגע של השנה היה בפסטיבל Glastonbury באנגליה כש-Jay-Z ניגן את Wonderwall כמחאה על-כך שנואל גאלגר מאואזיס אמר שג'יי זי לא יכול להחזיק יותר מחצי שעה הופעה. אני חושב שהרגע הזה מסמן את החלפת המקל ומסמל סיום תקופה והתחלה חדשה. יכול להיות שזה מסמל את סוף העשור שבו אנחנו נמצאים, למרות שנדמה שג'יי זי אומר בעצם לנואל: "אתה כבר בפינתאון, אתה קלאסיקה, אבל זמנך עבר. הניינטיס כבר לא פה אנחנו הדור החדש, ואני לא צריך לדעת לשיר את השיר הזה, אני בכלל לא יודע איך אתה שר עם הגיטרה אל המיקרופון כלפי מעלה, אני רגיל להחזיק אותו ביד עם הראש כלפי מטה ולעשות מוסיקה מסוג שונה לחלוטין" ואותי הרגע הזה מצחיק ומרגש מאד.


אם לדעתכם פיספתי לגמריי ויש רגע אחר חשוב או מצחיק/מרגש יותר שהיה בשנת 2008 כיתבו בתגובות

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !