לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 18 בדצמבר 2008

Bon Iver



כל השנה התחברתי עם מגוון עצום של אלבומים בסגנונות שונים אבל הכיוון הכללי היה שמח. יש גיזרה שלמה של אלבומים שלא התחברתי אליהם: Fleet Foxes, Departement of Eagles, Bon Iver, Conor Oberst, Ray LaMontagne מודה אני אוהב מוסיקה שמחה ולא שלא ניסיתי להאזין לאלבומים האלה. ניסיתי. זה שאין כאן ממש חורף לא עוזר לכך. עכשיו כשהגיעו ימים קרים יותר אפשר להתכרבל מתחת לשמיכת הפוך ולהקשיב להם. בכל זאת אף אחד מהם לא פוגע בי חוץ מ- Bon Iver.
Bon Iver ציירו אלבום בצבעי מים עגמומיים. אלבום הלאו פיי המופתי הזה יצא מחדש בפברואר 2008 ונמצא גבוה מאד ברשימות הסיכום של 2008, ובצדק. עכשיו אני שומע אותו שוב ושוב ושוב. אחת הקלאסיקות של השנה.

למעלה סרטון וידאו של The Wolves (Act I & II אבל אני מציע לכם דווקא להתחיל מלמטה לרצף השירים Flume, Skinny Love, ו- Lump Sum המנוגנים בחי בהזדמנויות שונות. הייתי שולח את הבגדים שלהם לכביסה, ואני גם לא בטוח אם הם חתמו על זקן.





תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

וואלה...
סוף-סוף אני שומע אותם...
יפה...


פוסטים אחרונים וממש שווים !