לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 24 בספטמבר 2009

נבדק ונמצא פרימיום - מלון הפתעה




יומהולדת, יומהולדת, אבל בכל זאת מגיע לכם נבדק ונמצא פרימיום. גם השבוע מלא שירים חדשים וכיפיים, בסימן חופש ושיחרור לכבוד השנה החדשה, ויום הכיפורים (שגם משמעותו שיחרור):

1. למעלה הפתעה ! אנחנו חיים בעולם משוגע, יכול להיות שבקונסטלציה אחרת עברית היתה נשמעת ככה? כי השיר למעלה הוא בעברית (?!). להקת Fool's Gold היא להקה מלוס אנג'לס הכוללת בני יורדים ישראלים, והם שרים שיר שנקרא "מלון הפתעה". שיר של חופשה. אפרופרו המצעד השנתי העברי: יש סיכוי שהם יכנסו אליו בשנה הבאה?

2. יכול להיות שזה מה שיקרה לכם אם תקשיבו ליותר מידי מוזיקה? שיר יפה בסגנון פאנקי לבן, והוידאו... משחרר.

Miike Snow - Black and Blue


3. שוגייזינג יכול להיות מאד מרומם, במיוחד שהוא במינון הנכון, עם תופים דוהרים, גיטרה אקוסטית, והטקטס הנכון. מסוג השירים שמשחרר סרעפות, ופותח נשימה.

The Boxer Rebellion - Flashing Red Light Means Go


4. עד שנשתחרר בעצמנו, אפשר לנסות פסיכואנליזה או היפנוזה, או משהו כזה. אני מת על האלבום החדש של Mew, ועכשיו יש וידאו חדש לשיר Repeaterbeater, שזה בתרגום חופשי: שבר מר ומחזורי. יום-כיפור אחד והכל עובר.



5. אני עדין מתלהב מהאלבום של Jack Peñate , הוידאו של השיר Pull My Heart Away , צולם בחופשה בסלע האדום בירדן:



ויש עוד מלאן עידכונים שוטפים כל הזמן בטוויטר, הנכם מוזמנים
ולמי שהיה בהופעה של לאונרד כהן, אם היה לכם טוב: אני מבין את ההרגשה הנפלאה.

החיים שלי יותר מעניינים ממני: אני רוצה להודות לכל מי שניחם אותי והצחיק אותי השבוע. לא ציפיתי לחיבוק כזה חם ואוהב, וזה באמת ריגש אותי. גם קרה לי משהו שלא קרה לי מזמן: טחנתי אלבום (הכוונה של הגלאסווגס), הקשבתי עוד ועוד, וזה כל פעם מלא אותי מחדש. אז השבוע אתם אחראים לחלק המעניין של החיים שלי, ותסלחו לי על הדבק: תודה.

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !