לעקוב אחר הפרימיום

יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

אבודים בעצים הולכים סביב האגם

אני גר בעמק השלום, למי שמתעניין, אז לא ממש בתוך העמק, אלא רק צופה עליו מקרוב. סביבי ארץ של נחלים, יערות, אבל אני לא מנצל את זה מספיק. כשאני מקשיב לשיר Walk Around The Lake של להקה בשם Lost in the Trees, אני מדמיין לעצמי משהו קצת פחות חם מהארץ שלנו, ועם הרבה יותר מים, משהו מרוחק כמו אגם בדולומיטים באיטליה, כי לא משנה כמה שתשימו אותי בטבע, אני בנשמתי עירוני וטבע זה מחו"ל. השיר Walk Around The Lake בונה דרמטיות הולכת וגוברת עד הקטארזיס המובטח בדקה ה - 1:54, ובכלל זו להקה שנשמעת טוב, ויש להם גם אלבום חדש, אז תנסו, אם נדלקתם.
פורסם ברדיו פרימיום להמונים

Lost in The Trees - Walk Around The Lake

3 תגובות:

Avi Rozen אמר/ה...

מעולה....אהבתי!!!

felicityy אמר/ה...

מדהים! פשוט מדהים,ממש כיף להאזין בחום המיוזע הזה!

Unknown אמר/ה...

רוג'ר


פוסטים אחרונים וממש שווים !