לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 3 באוגוסט 2010

היפ-הופ-פופ



אני חושב שבשבוע האחרון היו כאן מספיק הוכחות שבבלוג הזה יש המון מוסיקת אינדי חדשה, ועכשיו אפשר גם קצת לשמוע מוסיקת היפ-הופ-פופ, בלי דעות קדומות:

1. נתחיל עם T.I. יחד עם Keri Hilson, השחורה הבלונדינית הראשונה שנראיית טבעית, בשיר Got Your Back - שפורסם רק השבוע , וכבר יש לו מיליון צופים, מה איתכם?

2. למשהו הרבה יותר צנוע, אבל גם כן נחמד מאד: Big Remo feat. 9thmatic בשיר Go .



3. עוד לא ביררתי לעצמי עד הסוף, מדוע אני דוחה את האזנה לאלבום החדש של הרוטס. יכול להיות שזה יותר מידי היפ-הופ מרובע לשדך את ג'ואנה ניוסום עם ראפ, ובכל זאת יש להם קליפ חדש שאני צופה ומאזין לו, ונהנה: The Roots - The Fire (גם זה משהו)



4. ולבסוף, קניה ווסט עושה קידום מכירות, בטוויטר וגם בפייסבוק, ומופיע ללא ליווי, בלייב, מול קהל מצומצם, על השולחן. נו טוף.

שיהיה לכם פרימיום של אמצע שבוע ;-)

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Soul sista אמר/ה...

אחלה פוסט.
כמה הערות-

א.רואים שאתה גבר.אף אשה לא היתה חושבת שהבלונד של הבחורה הזו טבעי.
היא מה שקרוי בסלנג Oreo:-)
ב.אני מחבבת את TI אבל דוקא מעדיפה את הרצועה של הרומאו.די חזקה.(ומחבבת את TI עם ביג בוי הרבה יותר)

לגבי הרוטס, תתקן את העניין מיד.אלבום מצויין גם בסטנדרטים המצויינים שלהם.קולח, נינוח, עם ניחוח קולי ולא מתאמץ של אולד סקול והרבה נשמה.

לגבי קנייה, אחלה קטע.אבל לא מפתיע.
יש לו הרבה עניני PR לתקן אחרי השטויות שהוא עשה השנה.

Unknown אמר/ה...

בסוף אני אקשיב לרוטס. זה עוד יקרה


פוסטים אחרונים וממש שווים !