לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 20 באוגוסט 2010

נבדק ונמצא פרימיום: לצאת מהאדישות




פורסם ע"י רדיו פרימיום להמונים

אני יודע שאתם כמוני סובלים כרגע במזגן. מה היה קורה לכם אם מכת ברק היתה פוגעת בכם ובכל זאת הייתם נשארים חיים? האם הייתם רואים את הכל אחרת? המטרה של נבדק ונמצא פרימיום הפעם, היא שלא תישארו אדישים:

1. אז Ray Winstone, שחקן בריטי שהתחיל את הקריירה שלו כדמות אלימה בסרט Scum, והמשיך בסדרת טלוויזיה על רובין הוד ובסרט על המלך ארתור, חטף מכת ברק ונשאר בחיים. הקליפ הראשון מתוך האלבום המצויין שיצא השנה Where Did The Night Fall של Unkle היה קודר, גוטי ומלא ציצים. לשיר The Answer יצא קליפ מלא תמונות טבע שמאז האלבומים של Talk Talk לא זכורים במקומותינו. לא תישארו אדישים.

2. אם אתם שובבים מספיק אז תאהבו את הקליפ של Schloder, להקת יפנים שעושים שיר פופ-אינדי בשם: kiss me baby , שזה כמו I want to hold your Hand רק עם יותר שפתיים, ופחות ידיים. נשאר תמים. מלא טלפונים סלולרים, נשיקות יפניות ובריזה נעימה.



3. אתם יכולים להבין לבד משם השיר Sex with An X של להקת The Vaselines שיש כאן חטאים, אבל כמה חטאים? כדאי לראות ! שתבינו מה זה חופש אמיתי. הלהקה חזרה לעבוד יחד לאחר 20 שנה, וזה סיפור הכיסוי שלהם.



4. נגמרו הימים שכולם חלמו לגור באמריקה אבל בכל זאת להקת Honeytrap שרים שיר כזה. אמריקה, לא מה שהיתה פעם מבחינה כלכלית וגם מבחינות אחרות. אמריקה של המזרח התיכון היא ישראל, וכולם רוצים לגור בה, ובתנאי שהיא תהיה כמה שיותר קטנה, דלת משאבים וצרת גבולות. אני 'מת' על האנשים האלה שרוכבים על כל מיני תעמולות תקשורתיות. תגידו לי: מה הבעיה שילד בן 4 שאמא שלו וכל המשפחה שלו נולדו וחיו בפיליפנים יחזור לארצו? מה בדיוק לא הומני בזה? אני חושב שזה שהמדינה שלנו רוצה להשאיר בארץ את הילדים שכבר מספיק גדולים בשביל להרגיש ישראלים, זה יותר מיפה מאד. אבל למה לא להסתכל על החצי הכוס המלאה? וחוץ מזה אם אתם כל-כך כאלה חסידי אומות עולם, לכו לעולם השלישי שבתוכנו ותעזרו לו. יש מספיק בדואים שצריכים את עזרתכם, לכו לבית השאנטי, התנדבו בקהילה בחינוך ילדיי מצוקה, תתנדבו למד"א! לכתוב שורה בפייסבוק זה לא נחשב כפעילות חברתית.




5. הבטחתי וקיימתי לא להשאיר אתכם אדישים, אני מקווה. לקראת סוף הפוסט מגיע לכם לנוח על שיר וקליפ חדש Ways to an End של Mirrors שנשמעים יותר מידי OMD ודפש-מוד..לא רע בכלל.



שתהיה לכם פרימיום של שבת !

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !