לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 18 בפברואר 2011

נבדק ונמצא פרימיום: הפרעת קשב

אז כנראה שיש לי הפרעת קשב. אני מודה בכך, עכשיו כבר בגאווה, אבל רק לפני חודשיים התכחשתי וכעסתי על כל מי שטען משהו בכיוון הזה (בעיקר אישתי). הפרעת קשב זה מצב שבו חומר שנקרא דופמין לא עובר מספיק מהר בין התאים במוח, ואז יש שתי אפשרויות תפיקוד: או בהייה ותפקוד איטי ובלתי מרוכז (מה שהיו קוראים פעם "אסטרונאוט") - לא המצב שלי; או שהאדם מגרה את עצמו בכדי להיות בתפקוד - אצלי זה בא לידי ביטוי בהתעסקות יתר בדברים (כמו הבלוג הזה), ובהתנסחות כלפי אנשים באופן מתריס. יש לזה גם יתרונות: יוצא שיש לי כושר ביטוי חריף, שעוזר בכתיבה, וגם הסטימולציה הנדרשת, עוזרת להתפתחות אישית וליצירתיות. אז אני לא הולך לאבחון נוירולוגי, וגם לא מתכוון לקחת ריטלין. הבנתי שאני חייב לרסן את ההתבטאויות שלי (זה לא דברים גסים או מינים, אם למישהו יש ספק), אני פשוט חייב להפסיק להגיד דברים באופן שהוא הכי ההיפך מדיפלומטי. חוץ מזה, יש לי בעייה של שליפת מילים: אני שוכח שמות של כל דבר בעולם וזה כולל אנשים, מכוניות, רחובות ושמות של חיות. לא הייתי מוכן לוותר על חלק מהאינטיליגנציה שלי בשביל קצת אינטיליגנציה רגשית, אבל הייתי מוותר ברצון על בעיית שליפת המילים - יותר מידי בעייתי.


Cut Copy - Need You Now .

השבוע היו כמה אירועים "חשובים" לעולם המוסיקה, כמו הגארמי, הבריט אוורד, וגם רדיואהד אמורים להוציא אלבום חדש למכירה ממש היום או מחר או מה זה משנה - כשיצא נבדוק ונראה. עליי רדיוהאד לא עד כדי כך משפיעים, עניין של שנת ייצור, כנראה. והפעם בנבדק ונמצא פרימיום, חגיגת קליפים נהדרת (אי-אפשר להתרגל לטוב הזה, הוא פשוט יותר מידי טוב):
1. למעלה קליפ השבוע של Cut Copy, הלהקה האוסטרלית שעושה את הדאנס-רוק הכי אינטילגנטי ביקום. הקליפ מתחיל פחות או יותר ברגוע, ואז מתגלה שלכל ספורטאי יש פנטזיה סמויה, וכל העסק הולך ומסתבך, כולל נשיקה רומנטית בסוף. ובהצלחה לשחר פאר.

2. קליפ וודו רומנטי כולל הארלי דיוידסון, והחייאה מפה לפה בין מלאך גיהנום למלאכית.

Yeasayer - I Remember

3. כל קליפ היה יכול להיות כאן קליפ השבוע, למשל הקליפ הזה שעושה שימוש בהכפלת הדמויות - נורא חמוד בעיניי, וגם השיר.

Small Sins - Why Don't You Believe Me?

4. הרבה פעמים ממרחק דברים נראים הרבה יותר ברורים. בזמן האחרון אני מרחיק קצת את אריזות של האוכל כדי לקרוא כמה קלוריות אני צריך לשרוף, בקרוב אצטרך משקפי ראיה. בינתיים אני מאמץ את העיניים, ואני מקווה שזה מרזה. בכל מקרה האלבום של סי-לו-גרין נשמע יותר ויותר טוב.

Cee Lo Green - Bodies


5. רפאל סאדיק, הצדיק בשיר חדש וקליפ שתחזיקו חזק לפני שאתם צופים בו.


Raphael Saadiq - GOOD MAN " from Isaiah Seret

6. המוסיקאי James Blake לא מפסיק להפתיע. רק התחילה השנה, וכבר יש הרגשה כאילו שהיא שלו. הנה הוא בקטע יפה שלא נכנס לאלבום החדש והמדובר שלו, ושהושמע בתוכנית רדיו, באופן מיוחד, ובלעדי:

James Blake - Love What Happened Here


7. אומרים שהפייסבוק הוא רע. אומרים שהטלוויזיה רעה. אומרים שהבדידות והשיעמום רעים. אומרים שהשתעבדות לדת היא רעה. אומרים שביבי אשם בכל זה - בגלל זה אני לא קורא עיתונים.

The Hairs - Duh x 12

The Hairs - "Duh x 12" Video .

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

פוסטים אחרונים וממש שווים !