לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 23 ביולי 2011

איימי ווינהאוס - הסוף

איימי וינהאוס נפטרה היום. ווינהאוס הלכה לעולמה בגיל 27, ובכך הפכה לחלק מהתופעה המכונה בעולם המוסיקה "מועדון ה-27". אגדות רוק נוספות מתו בגיל זה, ובינהם סולן להקת The Doors ג'ים מוריסון, הגיטריסט ג'ימי הנדריקס, הזמרת ג'ניס ג'ופלין, בריאן ג'ונס מלהקת הרולינג סטונס וסולן להקת נירוונה קורט קוביין. למות מסמים זו לא גבורה, אני מצדיע בכל יום למוסיקאים כמו פול סיימון, פול מקרטני, דיוויד בואי, לו ריד, מיק ג'אגר - ויש עוד רבים וטובים שיודעים לחיות. לכן עצוב לנו כל-כך עליה, כי ידענו כמה שהיא גדולה.
עדי גונן כתבה היום: "איזה קול ענק של מאמא שחורה הסתתר בגוף הרזה והמסומם הזה. כל הזמן חשבתי שהיא שניה לפני להוציא אלבום גדול באמת ושכל השאר יהיה הכנה .שהיא תעמיד בצל את כל הברווזוניות, האדליות המתקתקות, שרק תפסו טרמפ על מה שבשבילה בא כל כך טבעי"
הבלוג הזה התחיל מיד אחרי שאיימי ווינהאוס זכתב בפרס הגראמי, והפוסט הראשון של הבלוג הזה היה עליה והוא נקרא: "מגיע לה !!!". הנה הוא מובא כאן שוב, לזכרה:
אתמול אמי ווינהאוס זכתה בטקס הגראמי. אין מתאים ממנה לפתוח את הבלוג החדש שלי. את אמי ווינהאוס אפשר לנגן ברצף עם בילי הולידיי ועם ארקטיק מאנקיס. הרצף הזה הוא הרצף המוזיקלי שלי והוא עובר דרך כל מוזיקת הבלוז, הסול, הרוק והפופ וכל מה שביניהם.
אמי ווינהאוס ענקית ובאמת היא מבחינתי ארתה פרנקלין חדשה. מה שמוזר הוא שהיא בריטית ועוד יהודיה, כי לי נראה שהיא בכלל שחורה. ברור שיש לה את זה ועכשיו הכל תלוי רק ברפרטואר ובזה שהיא לא תכלה את כל הדרייב שלה במרעיין בישין.אם היא תזדקן בכבוד היא בסוף עוד תעשה קבלה.


כתבה מעניינת על הקריירה שלה, יש בגלי צהל און-ליין.
העמוד שלה בפייסבוק עם 2,394,944 מעריצים נסגר.
זה השיר בפוסט המקורי, וגם זה שאני הכי אוהב
Amy Winehouse - You Know I´m No Good Skeewiff Remix

ושיר שמתאים קצת יותר לגודל האירוע. התשובה ברורה, אם היתה כאן שאלה


ועוד שיר שלה Love is a Losing Game פעם אחת לבד רק עם גיטרה, ועוד פעם בהופעה יחד עם מוס דף.[ותודה לאיתי]

תגובה 1:

דלתות אמר/ה...

אבדה כואבת לעולם המוזיקה!
אני לא אשכח איזה עצוב הייתי כששמעתי שהיא הלכה לעולמה, ועוד בגיל כ"כ מוקדם.
אחת הבודדות שעשו פופ שנחשב לאיכותי, ונשארה נאמנה לעקרונותיה המוזיקליים.

יהי זכרה ברוך.


פוסטים אחרונים וממש שווים !