לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 15 ביולי 2011

נבדק ונמצא פרימיום - צריך חופש !


NEW NAVY - Zimbabwe from NEW NAVY on Vimeo.

פתיחה- 
לפעמים אנשים שואלים אותי: "אייל, אתה אמיתי?". ואז אני תמיד עונה להם:" לא ! מה פתאום ! אני המצאתי את עצמי.", ולפעמים אנשים שואלים אותי: "אייל אתה לא צריך חופש לפעמים מכל זה?". ואני עונה להם:" שטויות, זה החופש שלי, כל דבר אחר הוא עבודה". אבל האמת היא שאני מרגיש את זה שאני צריך חופש, לא מהבלוג, אבל איזו חופשה קצרה, ולמה לא בעצם ארוכה, היתה יכולה להיות נעימה. קיץ וחם ואני רוצה חופש גדול ולרבוץ להתבטל עד אין-סוף (שזה יוצא בערך באחד בספטמבר). בינתיים אני מתנחם בהופעות של הקיץ הזה:

New Navy - Zimbabwe
למעלה שיר של New Navy שחולם על חופשה בזימבבואה. מתחיל כמו שיר של 10CC ממשיך כמו Friendly Fires.

Simon & Garfunkel 
תמונת החתונה של פול סיימון והנסיכה ליאה
ולעוד המון תמונות של פול סיימון

בשבוע הבא ההופעה של פול סיימון. אחד מאבות המזון של הבלוג הזה. אני מצפה לחוויה. כל הראיונות שהיו עימו לאחרונה בתקשורת הישראלית, בטלוויזיה ובעיתון, היו גרועים. למה לא לשאול אותו על האלבום החדש שלו ? למה לא לדבר על גרייסלנד (היה על זה פה פעם פוסט)? דיברו בעיקר על השנים שלו עם גרפנקל, שעם כל החשיבות והיופי שלהם, הם מהווים רק פרק בתולדות. אז אחרי כל ההקדמה הזו, בכל זאת שיר של פול סיימון עם גרפנקל שאני מאד אוהב (אבל אני באמת אוהב את כל מה שהוא עשה):



פול סיימון וארט גרפנקל הופיעו בסנטרל פארק בשנת 1981. הופעה היסטורית שנכחו בה קרוב למיליון אנשים. יצא לזה גם אלבום כפול (עם עטיפה כפולה ושני תקליטים). אני זוכר שאני והשכנה שלי שרית ספרנו על העטיפה את האנשים בקהל שיש להם משקפים - זה יצא די הרבה. השיר הבא הוא גם בין השירים הראשונים שאהבתי בלועזית. זה היה בערך בכיתה א'. השיר הוא של פול סיימון ופה הוא מבצע אותו עם גרפנקל בקונצרט ההוא בסנטרל פארק (רמז לגרייסלנד ? יכול להיות..):



ומשהו שיזכיר לכם את המקורות של הפליט פוקסס:




לא ממש סבלתי - פינת הפולניה הבלתי מתוגמלת
היריעה קצרה הפעם מלהכיל את כל מה שכל-כך לוהט אבל לא ממש שווה את המסך המרצד ל-15 שניות. ובכל זאת אולי אתכם זה יעניין: שני שירים חדשים לוואייט סטרייפ שהתפרקו (כן זה מעין קוסמות שכזו). שיר חדש בשם Money ל-The Drums לא שהוא גרוע, פשוט לא מחדש כלום. מתוך אלבום שבדרך, נקווה לטוב

The Drums - Money by WorkItMedia

מעבירים לוינטאג'
הנה גם ל-Cults קליפ חדש ווינטאג' לחלוטין. כבר אמרתי שזו תופעה


Go Outside, by Cults from Boing Boing on Vimeo.

THE SAVAGE DETECTIVES - Comet
אתם בטח כבר יודעים שעברי לידר הקים איזו להקה ששרה באנגלית (בכלל לא רע). אבל אני נדלקתי על השיר הזה, של להקה של איש אחד שבטח תזהו. דגנית פלאט כתבה עליו: "משהו באיש הזה גורם לחשוב שרק כשהולכים עד הסוף מגיעים לאן שהוא !!!" ובאמת כשהולכים עד הסוף מגיעים לסוף, בדרך-כלל...לפעמים מגלים שיש עוד פניה שלא נראתה בהתחלה, אבל כן.. זה נכון. בכל מקרה אהבתי את הלהקה הזו. וגם את הזמר, מאד.


פינת הפורום
בטח כבר שמתם לב כבר שבזמן האחרון אני נותן קרדיט לאנשים שונים שמכירים לי דברים. אז רוב הממליצים הם חבריי בפייסבוק, בקבוצה סודית שנקראת "הפורום", ומעכשיו תהיה פה פינה קטנה של דברים משם. הנה למשל שיר שעדי גונן כתבה שיש לה חולשה אליו. עכשיו גם לי. יש לזה איכויות של "צלילי המוסיקה" ושל שיר מהוליווד של שנות העשרים, ויש בזה גם משהו אוריינטלי, יפני/סיני. הקשבתי לו אתמול איזה עשר פעמים ברצף:

Fairouz - Dar'ajil Ward EgyRap


עוד דברים טובים שהיו פה השבוע
תגלית חדשה בשם Zoo Kid, של נער פלא בן 17 שנשמע מאד בוגר; שיר שבוע של גוטייה; שיר חדש לאליוט סמית'; פוסט עם איזה 100 נעימות של תוכניות רדיו; סקירה של אלבום חדש של נערת הקאנטרי: דולי פארטון, וגם הייתי בהופעה של פיית-הרוק קרן אן.

שתהיה לכם פרימיום של שבת !

פוסטים אחרונים וממש שווים !