לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

קורט וייל - חדש !

זה אולי יפתיע אתכם אבל למרות שאני משתמש במושג היפסטר רבות, עד היום לא ממש ניסיתי להבין אותו עד הסוף. אבל היום קראתי את ההגדרות המחמיאות שמופצות בנושא באינטרנט. מתוך המילון האורבני:  היפסטרים הם תת-תרבות של בחורים ובחורות צעירים בגילאי העשרים או השלושים, שמעריך חשיבה עצמאית, תרבות-נגד, פוליטיקה פרוגרסיבית, מוסיקת אינדי, יצירתיות, אינטילגנציה, והומור שנון.
יש לי הרגשה שרוב יוזמי המחאה יכולים להיחשב היפסטרים. מישהו (שלא אוהב היפסטרים) אמר לי לאחרונה שלהיות היפסטר זה להקשיב למה שכולם מקשיבים. ובכן, במקום שבו אני מסתובב באינטרנט בלילות יש קונצנזוס סביב קורט וייל, מצד שני אף אחד מהאנשים האלה הוא לא היפסטר. ואני בכלל לא רציתיי להקשיב לאלבום שלו  Smoke Ring For My Halo עד שיצא השיר הבא מתוך אי.פי. בשם So Outta Reach שיצא בנובמבר. אז מה כל זה אומר ?

Kurt Vile - The Creature

שיר פרימיום. וכמובן שמיד הקשבתי לכל האלבום

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !