לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 3 בספטמבר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - קליפים חדשים !



פתיחה- 
זה היה השבוע האחרון של אוגוסט וגם תחילת הלימודים. זה היה אחד מהשבועות המוסיקלים הכי מעניינים שהיו לי בחיים. וגם כאן ברדיו פרימיום להמונים היה שמח: סקירת של האלבומים בחודש האחרון, הופעה של אינטרפול, הופעה של מארק רונסון, שיר חדש לג'יימס בלייק ובון איבר,  וגם הופעות מוקלטות של בלאק סאאבת' משנת 1969, ושל דייר סטרייטס בארץ בשנות שמונים. בכל זאת, מגיעה לכם גם סקירה של שירים חדשים וקליפים, חדשים כי עבדתם כל-כך קשה בשביל להיות פה.

Cat's Eyes - Over You
דרים פופ הוא סיגנון לא מספיק מוגדר מבחינתי. אני שומע בו בעיקר אווירת סיקסטיז נשית בשילוב של ריוורב. נדמה לי שזה עונה על ההגדרה גם במקרה של השיר החדש והחינני הזה שיזכיר לכם את Cults ודומיהן. לי הוא מזכיר גם שירים צרפתים, אולי בגלל הכינורות.

Destroyer - Savage Night at the Opera
עוד שיר מתוך האלבום המעניין של דיסטרוייר שיצא בתחילת השנה. הקליפ כולו מצולם מתוך קסדת אופנוע, ונותן הרגשה טובה מאד של הנסיעה, בלי להסתכן בתאונה. ויש גם סוף טוב ותמונת סיום טובה: מלבבת, מקסימה ומפתיעה. הקליפ של הסינגל הראשון שלהם היה שונה לגמריי ולא פחות טוב. מתוך האלבום Kaputt. אם אהבתם את השיר הזה, אז כל האלבום נשמע ככה.


Destroyer - Savage Night at the Opera from Merge Records on Vimeo.

St. Vincent - Cruel
ואם כבר אנחנו באוירת בנות צרפתית. אז St. Vicent יכולה בהחלט להצטרף לכך, למרות שהיא בכלל אמריקאית. אבל הסגנון הפופ-אינדי המאופק מתאים מאד. שיר יפה, וגם נגינת הגיטרה שלה בעיניים עצומות, בעל כורחה, טובה מאד. הכל יתברר לכם בקליפ, ויש לה גם אלבום חדש:

MAN LIKE ME - Peculiar
שיר מדליק, קליפ גראפי - לא צריך יותר מזה.


Charlotte Gainsbourg-Terrible Angels
מפעם לפעם שרלוט גינסבורג נשמעת כמו חיקוי של קרן אן. בכל שאת את גינסבורג מפיק בק, וכן..זה אלקטרוני הפעם, ובק..זה לא ממש מסתדר לי, אבל זה מה שאומרים. מתוך EP שבדרך:


וכאן היא בקו מוסיקלי אחר לגמרי ורגוע מתוך Stage Whisper, אלבום שיצא בנובמבר ובו יהיו 18 שירים שנוגנו בחי ולא יצאו עד כה:
Charlotte Gainsbourg _ White Telephone by Riot Idiot

Spector - What You Wanted
קצת פאטיש מבוגרות. שיר יפה


Clubfeet - Broken Hearted
אין שום דבר בקליפ הזה חוץ מעירום זול, אפילו הייתי אומר לואו-פיי. ובכל זאת זה עובד. מעניין איך ?


Clubfeet - Broken Hearted (Official Clip) from Clubfeet on Vimeo.
GIVERS - Meantime
תנו לשיר הזה צ'אנס, הוא מתפתח יפה


Julia Marcell - Matrioszka
זמרת.

Julia Marcell - Matrioszka (official video) from Julia Marcell on Vimeo.

שתהיה לכם פרימיום של... כל דבר שתרצו !

פוסטים אחרונים וממש שווים !