לעקוב אחר הפרימיום

יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

עכשיו כשאתה כאן - אריק איינשטיין חדש

אף עין לא נשארה יבשה. גם לא של אריק איינשטיין, שכתב והקליט שיר חדש לכבוד חזרתו של גלעד שליט.  היתה לי הרגשה פנימית שגלעד שליט יחזור איתן בנפשו, גם בגלל ההשערה שהיה אינטרס לשמור על שפיותו, ובעיקר בגלל מה שמשפחתו משקפת - ענייניות, צניעות, מסירות, כושר התמדה, וחוסן נפשי פנימי. התשובה האמיצה והמדוייקת שהוא נתן, בראיון הכפוי שעשו לו, על דעתו לגבי שיחרור אסירים הכלואים בישראל, מילאו אותי באושר ובגאווה, כי היה ברור באותו רגע שלא מדובר באדם שבור, וכי זו היתה התשובה הטובה ביותר שאפשר היה לתת. ולשיר החדש של איינשטיין האהוב:


אריק איינשטיין - עכשיו כשאתה כאן


וגם הקלאסיקה עם ה-"קצת רזה..אבל מה זה חשוב"

אריק איינשטיין - כמה טוב שבאת הביתה

2 תגובות:

פדיקור דגים אמר/ה...

אכן השיר שכתב אריק איינשטיין מרגש ויפה (וצריך להזכיר את גיא בוקאטי שהוא שותף מוזיקלי פעיל של אריק בשנים האחרונות) - אבל עדיין כל שיר שנכתב ויצא וגם ייצא בעתיד על גלעד שליט יצלצל כמו קיטש...
למרות שזה אריק הגדול, אני חושב ששבענו די מנסיון לחזור לתודעה על חשבונו של שליט.

Unknown אמר/ה...

היי תודה פדיקור דגים.
לי יש הרגשה שאריק איינשטיין כתב מנהמת ליבו, ואפשר להבין.
נראה לי שאנחנו בתחילת ההנג אובר של של כל עניין גלעד שליט, וטוב שכך.
היתה מאניה, לא חייבים עכשיו להיכנס לדיפרסיה, אפשר לנסות סתם שפיות נורמלית. כשמביטים לעבר הארצות שסביבנו כולל לוב, מצרים, סוריה, ואפילו צרפת - אפשר לחשוב שדווקא יש לנו פוטנציאל להיות נורמלים


פוסטים אחרונים וממש שווים !