לעקוב אחר הפרימיום

יום שישי, 28 באוקטובר 2011

נבדק ונמצא פרימיום - המוסיקה הכי טובה ברדיו


פתיחה
הלו זה רדיו ? לא זה לא רדיו. כאן קול התקווה להמונים. כאן קול התקווה לשנות השמונים, כאן קול התקווה לרינגטונים, שלא ישמעו ככה בכלל. שמעתי את דורי בן-זאב ברדיו לפני איזה שבוע. לא הצלחתי למצוא בדיוק איפה ומתי הוא משדר, אולי זה היה חד פעמי, אוליי חלמתי חלום. התגעגעתי אל השטות האינטליגנטית שלו, אל הקפיציות של ההתבטאויות שלו שלוקחות אותנו מעלה מעלה עם טעם טוב של עוד שיר ועוד שיר, כי כמה כובד כבר אפשר וצריך שיהיה. אח דורקה דורקה הזה הוא בדיוק השדרן האולטימטיבי. חוץ מאולי יעקב אחימאיר (שאני מאד מכבד, ועימו הסליחה על הבדיחה על חשבונו).
לא ממש מעניין לי לדעת שתאהבו אותו גם אתם, בכלל לא, שיהיה שלי הפרטי האישי האנושי האחד על אחד, מי שיקלוט אותו יודע שזה שווה. אם מעניין אתכם מה אני אוהב עוד לשמוע ברדיו אז בדיבורים את אברי וג'קי ב"מילה האחרונה", וירון וילנסקי המלך הצנוע שבמלכים בחמש. צפוי ?
הפעם בנבדק ונמצא פרימיום, קצת סינגלים וקצת סינגליות, שיהיה מעניין. ואני מזהיר אתכם מראש שהולך להיות מפעים !

Mazzy Star - Common Burn
קאמבק היסטרי בצורה של סינגל כפול של מאזי סטאר. הופ סנדובל שמסמס אתכם לרכיכות. יש לזה גם צד ב'.

Mazzy Star - Common Burn by weallwantsome1

REM - We All Go Back To Where We Belong
רגע לפני שהם סגרו את הבאסטה באופן סופי. קריצה קריצה (עד לקאמבק הבא), REM מוציאים אוסף בעל השם הארוך ורב המשמעות: Part Lies, Part Heart, Part Truth, Part Garbage 1982- 2011. ובאוסף כמו באוסף גם שיר חדש שלא היה קודם. עם שני קליפים המכילים פורטרטים אחד של Kirsten Dunst החיננית והשני של המשורר והאמן John Giorno. דווקא שיר טוב



Crystal Fighters - Champion Sound
קריסטל פייטרס מזכירים לי עם השיר הזה כמה שהם אלופים, ושאני צריך להקשיב להם יותר:



The Black Keys - Lonely Boy
שיר חדש לבלאק קיז. עם קליפ מוזר שבו מישהו רוקד ועושה בשפתיים את כל השיר.  אפילו לא מצחיק



The Peach Kings - Thieves and Kings
אם לא תתפסו ברשת של השיר הזה, אז..אתם באמת לא דגים. שווה יחס מועדף השיר פרימיום הזה:



We Were Promised Jetpacks - Human Error
בניגוד למה שמקובל לחשוב טעויות אנוש הן לא הטעויות הנסלחות ביותר. אנשים סולחים יותר לכלב שלהם, למחשב שלהם, לרכב שהתקלקל, אבל למישהו שסתם טועה כי הוא מפגר. מי סולח ? רוק כזה



Kasabian - Re-Wired
היורשים הבלתי חוקים של אואזיס בקליפ פשע חדש


Arctic Monkeys - Evil Twin
האמת היא שדי נעלמו בזמן האחרון. ואני גם לא כל-כך הגעגעתי לעוד קליפ חדש.

Jessica 6 - Prisoner Of Love feat. Antony
השיר הזה היה כאן כבר פעם, והאמת שהוא לא דורש האזנה חוזרת, אבל לקליפ עם אנטוני הגרטי בתפקיד המבוגר האחראי יש ערך מוסף


הפרדוקס של זיו קסל - כנות
הוא ביקש כל-כך יפה וזה בסך הכל שיר יפה, וחדש ! אני הקשבתי שלוש פעמים לפחות.
זיו קסל כתב הלחין, הלחים, עיבד, הצטלם, שר ,הסתפר, הכל !


Spiritualized - Won't Get To Heaven (The State I'm in)
חי נפשי ותיפח רוחי אם ג'ייסון פירס והמקהלה שלו לא אחראים על כמה מהשירים היותר יפים שנכתבו אי פעם.
כמה מהם מרגשים לעיתים עד דמעות. מישהו לקח את כמה מהשירים הכי יפים שלו וחיבר אותם עם אודיסאה בחלל של קיובריק  [ותודה למי שמגיעה תודה]




מקווה שנפעמתם פעימה
ושתהיה לכם פרימיום של שבת  !

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על ההמלצות המעולות. כל כך הרבה מוזיקה אני מגלה בזכותך.

למה שלא תפתח חשבון לאסט אף אמ וזהו? :)

Unknown אמר/ה...

הייתי בטוח שעניתי כבר..כנראה לא נקלט במערכת :-)
ובכן, אני אוהב את הפורמט של בלוג. אני חושב שביחס לפייסבוק ולכל מיני רשתות חברתיות אחרות יש לבלוג יותר משקל ומסה, ומקום להתבטא.


פוסטים אחרונים וממש שווים !