לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 13 בפברואר 2012

מיקסטייפ השבוע - שירי אנטי אהבה


אתמול הבלוג הזה - המכונה בפי כל: "רדיו פרימיום  להמונים" -  חגג 4 שנים להקמתו. אבל כמו כל גבר טיפוסי אני לא זוכר תאריכים כאלה. אני רק זוכר שזה באזור וולנטיין דיי, ובכך יש משהו מאד סימלי עבורי. קצת דיפדפתי לראות איך הכל התחיל, וגילית שיותר טוב ממה שזכרתי.  אני חושב שכל הבלוג הזה מושתת על אהבה. אני מנסה לתעל את כל האנרגיות העודפות שלי לאהבת מוסיקה ולאהבת אדם דרך מוסיקה. הכרתי הרבה אנשים טובים על הדרך... יש לי דעה קדומה כזו שמי שאוהב מוסיקה בכל ליבו, לא יכול להיות אדם רע. בטח גם שמתם לב שאני רומנטיקן חסר תקנה.  ואני באמת מאמין במשפט הבא :  To make a mountain of your life is just a choice - Always Love, Hate will gate you everytime
אז כיוון שכל השנה יש כאן הרבה מאד אהבה, החלטתי בהפוך על הפוך על פוסט אנטי-אהבה. אני מזהיר מראש - לא לקחת את הפוסט הזה יותר מידי ברצינות ! שירי אנטי-אהבה הם ז'אנר שלא היה לי מושג עד כמה הוא פופולרי, עד אשר התחלתי להתעניין  בנושא. הכוונה היא לא רק על שירים של שברון לב, אלא גם לשירים שהם אידיאולוגית נגד אהבה. כמובן שיש כאן המון הפוך על הפוך, ואולי אלה בכלל שירים שבדרכם שלהם מהללים את האהבה. בכל מקרה תמצאו כאן אסופה של שירים מדהימים. אני לא חשבתי שאמצא שירים כל-כך מופלאים שהם נגד אהבה. ואם בכל זאת נשבר לכם הלב, אז אולי זה גם הפלייליסט שלכם. תלחצו PLAY ואם יש שיר שאתם לא אוהבים דלגו עליו:

PIL - This Is Not A Love Song
האהבה לא באמת שינתה את העולם:
Boyd Rice - Love
אני שונאת את כולם
Deejay Punk-Roc - I Hate Everybody
אם שוכבים לא אוהבים
The Teenagers "Homecoming
האהבה תפריד בינינו
Joy Division - Love Will Tear Us Apart
אהבה זה נורא:
The National - Terrible Love
אהבה זו מחלה:
Bob Dylan - Love Sick
שתמות !
The Smiths Unhappy Birthday
זו קלאסיקה שאפילו לא הכרתי
Betty Davis - Anti love song
Outkast - Love Hater
חבל על הזמן
Mos Def - U r the One
מאחד שמבין
Love Sucks
בכל זאת זעם זה לרוקרים
The Adicts - Love Sucks
זה קליפ אנטי אהבה
The Dead Weather - Treat Me Like Your Mother
זה ממש מיסודות הנושא
Freddie Mercury - Love Kills
כמה רגישות
Bright Eyes- Lover I Don't Have to Love
המלכה
Billie Holiday - Travelin' Light
רק בשביל לגלות שיר כזה, היתה שווה כל הרשימה
Illogic - Hate in a Puddle
גם להם יש
Belle & Sebastian - I'm Waking Up to Us
קצת בהפוך על הפוך על הפוך
Magnetic Fields - The Book Of Love

ונעבור לאגף האלטרנטיבה
The Pagans - What's This Shit Called Love?
Mr. Bungle - Love Is a Fist
Monks - I hate you
Love - Hate: Night of the Hunter
A Victim Of Society - Fake Friends
Lost Sounds - 1+1=nothing
Ordo Rosarius Equilibrio - A Song 4 Hate & Devotion

ונסיים בשמחה לאיד (שזה בהפוך על הפוך יכול להיות גם שיר אנטי-אהבה, עם רק תתאמצו לחשוב מספיק עקום)
Bruce Springsteen - Hungry Heart

תגובה 1:

עידו מריקוד המכונה אמר/ה...

חבל שאין לינק להורדה...


פוסטים אחרונים וממש שווים !