לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 15 בפברואר 2012

שיפוט מהיר: Cursive - I Am Gimini


יש קו גבול מטושטש ובלתי ברור בין מוסיקה אלטנרטיבית למוסיקת אינדי. אולי אפילו חפיפה די רצינית. ניסיתי פעם להסביר מה זה בעצם מוסיקת אינדי. בדיעבד אני חושב שהכללתי דברים רבים שקיימים במוסיקה האלטנרטיבית בתוך המושג מוזיקת אינדי (למרות שעד היום לא היו שם תגובות שמתקנות או שוללות את דעתי) . אבל באמת מה ההבדל? אני לא בטוח, אבל אני חושב שמוסיקת אינדי כוללת בעיקר להקות צעירות בוסריות שמנסות, בהפקה לואו פיי. וגם שיש משהו יותר מלודי במוסיקת אינדי. ואם יש לי עוד ספק אז הבלוג הזה מבהיר קצת את המצב. מוסיקה אלטרנטיבית לעומת זאת מאופיינת בקצת יותר קשיחות ועמידה איתנה אחר עמדה אומנותית מוצקה.
כל המחשבות האלה עלו לי בזמן שהקשבתי לאלבום החדש של קורסיב. קצת יותר מידי מתחנפים בשביל להיחשב אלטנרטיבה, לדעתי. קצת יותר מידי מלודים. חמשת השירים הראשונים כיפיים לאללה. אח"כ זה מתחיל להיות מעייף ומיותר. יכול להיות שהמילים יעשו את ההבדל. הנה שני שירים טובים שאהבתי:

Cursive - The Sun and Moon
Cursive - Warmer Warmer


אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !