לעקוב אחר הפרימיום

יום שני, 27 בפברואר 2012

טוב לי


היום יום הנישואים של אישתי ושלי. בכלל לא עניין של מה בכך. כפי שאולי כבר שמתם לב - אני טיפוס שמתלהב ומתבאס והכל בעוצמות. מצד שני בניתי את חיי בצורה מאד מתונה ומאורגנת, ככה שיש לי היום כל מה שאני יכול רק לחלום עליו. מה שלא משאיר לי יותר מידי על מה לחלום. אני לא חולם על משכורת יותר גדולה, כי אני מרוויח יפה, ולא על בית יותר גדול, כי כבר רכשתי את בית חלומותי (שהוא די צנוע אבל מספק בהחלט), ולא על טיסות לחו"ל כי אני מתכנן כאלה, ולא על ילדים נהדרים - כי יש לי כאלה ,ולא על אישה טובה ואהובה כי כבר יש לי. אם אתם עוקבים פה מספיק זמן, אז אולי שמתם לב לכך שהיו רגעים שהמצב הזה תיסכל אותי, כי כל החיים הייתי במעלה ההר, ופתאום אני למעלה על ראש הגבעה. לא גבעה הכי גבוהה, אבל מספיק טובה בשבילי, ועדין נשארו לי אנרגיות ואינרציות לטיפוס יותר גבוה, אבל עכשיו הגיע הזמן של Happly ever after וזה לא תמיד קל. אבל (מה שרציתי בעצם להגיד היום ש...) בזמן האחרון אני מאד מתענג מכל הטוב שיש לי, ומאד מאד מתלהב מאישתי  -שאני נשוי לה די הרבה זמן ,אבל מכיר אותה כבר חצי חיים. ומאז שהיא איתי - אישתי האלופה - אז טוב לי. למטה קליפ משפחתי של שיר השנה שלי, כאילו פשוט, אבל..

The Shins - "Simple Song" from DANIELS on Vimeo.

תגובה 1:

אורית אמר/ה...

שיהיה הרבה מזל טוב אייל, ההשגים שלך גם אם הם סובייקטיביים מרשימים למדיי. ואני מאחלת לכם עוד הרבה שנים של משפחתיות ושל ביחד.


פוסטים אחרונים וממש שווים !