לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 4 בפברואר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - לבת לבן ולמי שמתעניין

מי כאן גבר מי אישה ?

פתיחה- 
היה שבוע עמוס חוויות השבוע. בעיקר ההופעה של מינימל קומפקט אבל לא רק.  פרטים בהמשך.

The Magnetic Fields - Andrew in Drags - אזהרת צפייה !
"לבת לבן ולמי המתעניין" היתה תוכנית רדיו לילדים שודרה ברשת א' בצהרים, לא הקשבתי לה כי "חדש חדיש ומחודש" שודרה במקבלי. אני זוכר את התקופה שיצחק נוי היה מגיש. מהר מאד הבנתי שהתשובות שלו לשאלות של ילדים ממש טיפשיות . התסכיתים היו מותחים. נזכרתי בזה בעקבות הקליפ החביב של המאגנטיק פילדס בו רואים גבר שמתחפש לאישה, ואישה שמתחפשת לגבר. אני אף-פעם לא הבנתי מי בדיוק אמור להימשך לטרנונסטייל, נשים ? גברים סטרייטים ? הומואים ?  העיקר שיהיה שמח ! במקרה של המגנטיק פילדס מדובר בלא"טביות עם מעט כובד ראש, או לכל הפחות אינטליגנציה גבוהה.



M. Ward - The First Time I Ran Away כל פעם מפיל אותי מחדש M. Ward הזה. הנה שיר חדש פשוט ויפהפה. בשבילי הוא רוי אוברסון בין גילנו, וכיף שיש אחד כזה שעושה אז זה כל-כך טוב.

M. Ward - The First Time I Ran Away

M.I.A. - Bad Girls
קצת עייפתי ממנה, אבל היא באה עם שיר חדש וטוב, אז מאד נהנתי

M.I.A. - Bad Girls


Mark Lanegan Band's - Blues Funeral
האלבום החדש של מארק לאנגן כולו בהזרמה.  הקול צרוד הסאונד כמו בלוז מודרני  קיצבי. 


Drake - Practice - אזהרת צפיה !
זה נראה כמו וידאו חובבים אבל זה לא. בראיונות האחרונים איתו מספר דרייק שמאז שהוא מפורסם, כל הבנות מתנפלות עליו והוא לא מצליח לכתוב על אהבה. כל השירים שלו בשנים האחרונות הם על סקס ועל כמה שהוא גדול. כל-כך גדול שנשים באות אליו אחרי שהן מאד מאומנות בזה



Madona - Give Me All Your Luvin' Ft.. M.I.A. and Nicki Minaj
קליפ חדש למדונה לקראת אלבום חדש. כראוי הוא מתחיל עם עגלת תינוק שמתאים לדמות החדשה שהיא מגלמת בתור אם השנה. מהר מאד זה עובר לבגדי עור, גברים שמניפים אותה אל-על, וחזיות מנומרות. יש כאן כאילו סיכום של כל הקריירה שלה, כאילו מחווה לעצמה, בתכלס כל אומן שמתחיל לצטט את עצמו הוא בדרך לסוף הדרך. שיר לא משהו
Madona - Give Me All Your Luvin' Ft.. M.I.A. and Nicki Minaj

החיים שלי יותר מעניינים ממני
אתמול היה לי יום מעניין במיוחד, ההוצאה הכי קטנה  היתה החלפת 4 צמיגים של הרכב, בגלל שאחד מהם עלה על דוקרן (אבל לא בוכים על צמיג שנדקר). מיד אחרי זה קפצנו אישתי ואני לקפה בארומה, ועל הדרך חתמנו בבנק על משכנתא  של מיליון שקל לעשרים השנים הבאות (אני סתם מגזים).  באזור שלנו קוטג' עולה כמו דירה במרכז, ואחרי 15 שנות נישואים ו-15 שנות עבודה, אנחנו יכולים להרשות זאת לעצמנו. בהמשך הלכנו לבחור את הקרמיקות לבית. בתור רצף (כן, אני גם רצף), בן של רצף ונכד של רצף - בחירת ריצוף לבית היא נושא מאד חשוב עבורי (ממש לא בצחוק, הריצוף בבית זה הדבר שהכי חשוב לי בבית מבחינת עיצוב). מזל שנעזרנו במעצבת פנים שהיא גם אישתו של חבר שלי. החבר הזה מלווה אותי בחיים מאז שאנחנו בכיתה ז'. חמש שנים ישבנו יחד על אותו שולחן, אחד ליד השני. ואני מאד שמח להיות איתו תמיד. אבל גולת הכותרת של היום היתה עוד לפנינו. הלכנו למסיבת ניצחון של חברה טובה שלנו על מחלת הסרטן. זה היה בחדר האוכל של קיבוץ אשדות יעקב.  בשנתייים האחרונות היא ילדה את הילד החמישי,  בונה בית, חטפה סרטן (מהקשים ביותר) וניצחה אותו בריצת מרתון סובב כינרת. אחרי שעשתה כמה טריאטלונים, ואחרי שניצחה את הסרטן היא גמרה אומר לרוץ מרתון, והיא הצליחה ! בסוף הריצה היא אמרה לבעלה, במעיין פרץ של התרגשות: "אני רוצה לעשות מסיבה גדולה לכל מי שאני אוהבת" , וזה מה שהיה. המוזיקה היתה מוזיקת חתונות משנות התישעים, וכאב לי הגב, אבל כשיש לך באולם 3 אנשי ברזל (זה ממש לא אנושי התחרות הזאת)  כאבי גב הם תירוץ שלא מספיק. כל-כך נהנו, כל-כך התרגשנו. אני כל-כך גאה שיש לי חברים שהם אליפות של אנשים. לא בגלל הכוח, אלא בגלל הרוח. אני מסיר את  הכובע אתי, על הכל.
בגלל היום האינטנסיבי, שכחנו לקנות לה משהו, אבל מה כבר אפשר להביא למישהו שקיבל בחזרה את החיים במתנה. 

לכן אני תמיד אומר לכם ש..
החיים יפים והמוסיקה פרימיום !

עוד שני קליפים אחרי הרגע האחרון:
Miike Snow - Paddling Out
פעם כבר השמעתי שיר שלו פה. זה פאנקי אלקטרוני שבדי נחמד, אבל העיקר זה הקליפ שבו הוא נחטף בידי חייזרים שעושים לו ניתוח והופכים אותו לאדם המושלם. גם זה קליפ השבוע

Miike Snow - Paddling Out


PO PO - Teen Dreamz / Let's Get Away
אחרי שלוש האזנות החלטתי שמגיע גם לכם לשמוע ולראות. מדובר בלהקת סינטי-פסיכודלית. בקרוב יש להם אלבום. תמיד טענתי שלאכול עם כפפות זה מבאס, אבל נראה לי יותר מבאס להתנשק עם גרב ניילון על הראש






פוסטים אחרונים וממש שווים !