לעקוב אחר הפרימיום

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

OK GO - חדש !


כשהייתי ילד מאד מאד אהבתי מכוניות. בגיל 4 ידעתי לזהות את השמות של כל המכוניות. הייתי יכול לזהות אותם גם ממרחק של מאות מטרים בחושך, רק לפי צורת האור של הפנסים שלהם, וגם היו לי המון מכוניות צעצוע. כשהייתי בן 5  בשנת 1974 אבא שלי קנה את מכונית הסובארו הראשונה שהגיעה לארץ. היא היתה צהובה. והיה גם דגם אדום עם שתי דלתות שדומה מאד למכונית הזו בקליפ של OK GO, או למוסטנג (נגיד). היתה לי בבית חוברת כרום עם שני הדגמים והייתי מעלעל בהם לא פעם. יום אחד חנתה ליד הבית שלנו סובארו כזאת ספורטיבית אדומה, התחלתי להסתובב סביבה לבחון את השעונים, את המושבים את הסמל מקדימה. אפילו פתחתי את מכסה הדלק. עד שבא מישהו ואמר לי: "ילד זה האוטו של אבא שלך ?", והלכתי... 
לא התכוונתי לצפות בעוד התחכמות מאוסה של OK GO. גם 2.5 מיליון צפיות ביומיים לא שכנעו אותי. אבל הייתי חייב להציץ, וזה פשוט אדיר !

OK GO - Needing/Getting

אין תגובות:


פוסטים אחרונים וממש שווים !