לעקוב אחר הפרימיום

יום שבת, 28 בינואר 2012

נבדק ונמצא פרימיום - חורף חם

אני רוצה לחשוב שהם מאזינים לבוב דילן
פתיחה- 
דבר אחד הולך להשתנות בבלוג הזה מעתה והלאה. אני לא מתכוון לשים כאן כל דבר חדש רק בגלל שהוא יוצא. אלא רק דברים חדשים שמצדיקים את הזמן הפנוי שלכם. למשל האלבום החדש של לאונרד כהן. חפשו אותו במקום אחר, או קליפ חדש של הטווילייט סאד - לא מתלהב מהשיר. כנ"ל קליפ חדש של אייר. מעתה תהיה יותר הקפדה על הפרימיום. מה שפרימיום פה, ומה שלא , אז לא. ותלחצו PLAY

Jay-Z - Glory ft. Blue Ivy Carter
קשה לי להישאר אדיש לשיר חדש שנכתב לכבוד זה שנולדה לג'יי זי וביונסה תינוקת-על. מה גם שפעימות הלב שלה מסומפלות בו. הבכי בסוף זה הראפ הראשון שלה. אז תנו לה צ'אנס.
Jay-Z - Glory ft. Blue Ivy Carter

The Alabama Shakes- I Found You
[ותודה מייק בוגאן] להקת סול רוק מצויינת מאלבמה אלבום הבכורה ייצא באפריל השנה. אחד השירים שעשו לי כל-כך כיף השבוע
The Alabama Shakes- I Found You

Wilco & Popeye - Dawned On Me
יש לי זכרונות צבעונים מפופאיי. אבל הזכרונות בשחור לבן הם: בקרים של נופש בטנטורה. טלוויזה 14", אבא שלי הולך לקנות פרילי לארוחת בוקר, ומביא על הדרך חלב חי מהרפת של מושב דור. אח"כ ראינו עוד פרק בסידרה "היה היה" ושאר היום היה מוקדש לשהייה בלתי פוסקת במים המלוחים. בחיי שאני לא מבין איך לא הייתי יוצא מהים במשך שעות. בערב הקרינו באזור העתיקות, באיזה אמפי ישן, סרט קולנוע באוויר הפתוח. לרוב זה היה מערבון.

Wilco & Popeye - Dawned On Me


Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song
אני אוהב את הסאונד הקשוח  של מארק לנגן - שיר חדש.

Mark Lanegan Band - The Gravedigger's Song


Cloud Nothings - No Future / No Past
אחד האלבומים המדוברים של התקופה האחרונה הוא של Cloud Nothing, אני מאד התלהבתי מהשיר הזה

Cloud Nothings - No Future / No Past


Porcelain Raft - Unless You Speak From Your Heart
אינדי פופ אלקטרוני. שיר חמוד

Porcelain Raft - Unless You Speak From Your Heart


Alex Winston - Choice Notes
באוירת איימי וויינהאוס. זה לא ברמה של קלאסיקה, ובכל זאת זה שיר פופ חמוד ומתוק.

Alex Winston - Choice Notes



החיים שלי יותר מענייני ממני יש לי שתי כלבות בבית. זו הדרך של אישתי ליצור רוב ניקבי בבית. בשבילי כלבים זה שערות בכל הבית, פחות מקום על הספה, גירודים בדלתות ונחירות בלילה. מאז שיש לנו גורה חדשה אי-אפשר להעביר ארוחה אחת  (בבית הזה !) בלי שהמילה קקי תעלה על השולחן. בשביל המשפחה שלי הכלבות הן עולם ומלואו. מלא רגש, חום ואהבה, הם נותנים ומקבלים וזה הכיף. מידי פעם הבת שלי ואישתי יוצאות לתערוכות בשבת, ואז אנחנו נשארים בבית רק הבנים. ומה אני אגיד לכם, בלי האישה אי-אפשר לתפקד. לא יודע מה אתם חושבים שאתם יודעים עליי, אבל אני בדרך-כלל מי שמכין את האוכל בבית, וגם מטפל בכביסה ושותף מלא בכל מה שקשור להתארגניות עם הילדים. בכל זאת אמא זו אמא, ואשה זו אשה, ומבחינה ריגשית היא הרבה יותר שם בשביל כולנו, ואני צריך אותה.




ונסיים בברכה
נישוקים, חיבוקים וקרציות !

פוסטים אחרונים וממש שווים !